Bayang- bayang Hati !

My Precious

11 June 2011

[PD50H] Yang Dicintai Kini Diceraikan !! Mesti Baca !

 Sayangku..
memang  dirimu yang ku cintai selama  ini.. 
tetapi.. jodoh kita tak panjang....apakan daya.. 
semuanya bukan di tangan kita..
telah ku berusaha untuk mempertahankan 'cinta suci ini'.. 
demi menjaga 'maruah diri'..

izinkan ku pergi.. membawa badan yang gedempol ini..
untuk mencari bodi yg seksi
selamat tinggal sayang..selamat tinggal..
moga dirimu tenang disana..bersama mereka yang kurus kering..
pasti mereka perlukan mu.. 
bantulah mereka.. tunjukkan mereka jalan yg betul
kerana aku telah temui jalanku di SINI


tiada lagi cinta dihati !



ku abadikan segala kenangan kita dulu disini..











KU CERAIKANMU TALAK INFINITI !!! 






semuanya hanya kerna dia... !!!

*

*


*



*

ooppssss...bukan... ini yang betul..:P

 i lebiu !!!




8 comments:

N a d i a said...

Wahlaweeeiiii..

Terbaek lah, dah diceraikan semuanya.

I follow you lah jugak nanti! Hari ni dan esok nak enjoy makan kenduri dulu. ;p

aQueen said...

Nadia: hahahahha.. ini hari last!!! terpaksa cerai talak infiniti!

tricksrex said...

aiceh lomantinknye ibu hehe
eh macam nak join jugak

norinaomar said...

talak infiniti tuu..hehe

mama iris said...

lepas kurus...boleh rujuk semulaaaa...hehehhe

makcik rehan KJB said...

kahkahkahkah!

Angel said...

Hello dari teammate PD50H. Good luck and all the best! :)

http://lunokbanned.blogspot.com/

Nisa~ said...

xpe cerai yg ni boleh rujuk balik.. hehe.. selamat berdiet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...