Bayang- bayang Hati !

My Precious

13 June 2011

[PD50H] KURUS VS GEBU !

Haaa.. tu la manusia....tak bleh blah tengok orang senang...
dulu bila kita 'demok' korang caci..
ckp mcm 'tong gas' la...
blue hippo la..
peti ais tiga pintu la..
kerusi mengurut Gintell la..
macam2 lagi korang cakap.. 
tu belum lagik yang cakap..
"eh..eh.. la ..  rupanya ko ke yg bonceng motor ngan laki ko tu...
aku ingat laki ko dah tukar profession jadik penjual aiskrim..( sampai hati cakap aku tong eskrim tu... DEMYU!!)
bila niat dihati yang tulus murni dan ikhlas nak kuruihkan badan pun di pandang sinis..

tapi takper.. itu lumrah..
aper  korang hengat korang yang kuruih kering tu lawa sangat..
jangan perasan la beb...
kalau badan keding mcm tak cukup zat tu,,
nampak sangat laki tak mampu kasi makanan berzat dan berlemak berkrim..
(  ini sumer ayat2 klise untuk menyedapkan hati sendiri..:PP)

laki aku leh kasi makan ayam kepsi tak buang lemak..
kasi makan eskrim 'hegen des'  yang paling mahal kat Seberang Perai ni...
laki ko hado? Nan Hado !


ader kes.. sampai siap pakai funggong pelesu....aper kesss beb!!
pagi-pagi orang lain siapkan diri pakai kontek lens kaler2... ader corak2 rimau.. kuda belang..
yang ko tak abih2 nak betul kan funggong pelesu
funggong plak asik nak terjatuh..
ko tak pikir ke bertapa susahnya ko nak 'ber-ber-ber'... nak bukak funggong tu..
then nak basuh ber.. then nak pakai balik funggung... ish.. aku tak paham la..
tengok kami yang gebu2 ni.. tak payoh silikon-silikon bagai..
sendiri duduk sendiri empuk..!!


Tu baru kisah funggong.. belum lagi..'bukuit' pelesu..
puas mencari bra yg ade span tebal... kalau tebal 1 inci.. siap leh tanya kat salesgirl..


"eh amoi.... lu punya manager mana... wa mau tanya..
ini company ader bikin bra yang letak span tebal punya ka?"
" ada la... u mau macamana punya kakak.. kita ada yg 1 inci punya.. ini kalau pakai manyak cantik.. u punya burst mcm itu artis TETTTT..."
"ala.. itu mcm tarak cukup tebal maa.. wa mau itu span tebal serupa tilam VONO 'Jiana Jain' punya ma.. 12 inci oo.....bila wa jalan..wa mau itu 'bukuit' sampai dulu... 5 minit baru wa sampai !!"
"Hassoii.. la ini pompuan.."

Ha.. gitu la kisahnya...

So.. kita orang yang gebu2 ni.. mmg tak hado masalah bab-bab tu sumer..
Bab baju pun samer.. kita orang punyer baju senang jer.. saiz baju besar2.. sumer 4XL.. pendek kata.. itu la baju itu la selimut!!!! wakakkakakaka....

Ko Hado??? Nan Ado!!!

Saiz panties korang skang tu.. aku dh pakai masa umor 3 tahun lagi laa... tak yah nak eksyen ngan aku!!! Hihi..


KEPADA YG MASIH BELUM MEMAHAMI KENAPA ISU INI DITIMBULKAN BOLEH 
KLIK SINI




NOTA PENTING : Cerita ini hanya la rekaan semata-mata..demi untuk menyedapkan hati ku yang gundah gulana disebabkan size COMEL ini..(tp bab  funggong pelesu tu betul ye..) ..tidak berniat nak menyentuh sensitiviti sesiapa ye.. (abih korang sentuh sensetiviti aku boleh plak ye..).. kalau ader yg nak terasa sila call suami saya SETH TAN kat  TV petang ni!! heheh...

11 comments:

ONN said...

Wahahahah!!!! Adehh!! Vibrate lemak ketawa sorg2! Anyways, all de best for PD50H!

Nisa~ said...

hehe.. badan yang berlemak ni la yg membe2 suke landingkan kepala time dalam kelas dulu.. diorg ejek diorg jugak la ngadu dah x best bile dah kurus.. eh perasan.. hehe

tricksrex said...

go ibu go!

nanizamros said...

amy, angah rindu sama kamu.... huhuhuh

isma said...

ignore je pe orang cakap. kurus pon kene kutuk jugak. macam isma. kene kutuk coz kurus. sakit hati tu memang la. tapi, ade aku kisah???. bukan depa kasi makan pon. sebenarnya depa jeles. tu je.

aQueen said...

ONN: vibrate ye.. silent ke? mcm henpon!

aQueen said...

NIsa:.. patutnya.. tilam vono ..kerui gintell tu sumer kena amik kita jer jd model..!!

aQueen said...

trex anakku: se'pengurusan' badan ibu ni.. ko masak seniri ek.>!

aQueen said...

angah: rindu jugakkk!!!

aQueen said...

isma: mmg pun dh namanya manusia kan.. hehe.. takper.. kita terima seadanya!

noor said...

SGT SGT SGT SGT SGT SUKA ENTRI INI....
TU LA DEPA INGAT KITA YG GEBU GEBU NI TAK 'SEDAP' AGAKNYA.... WAKAKKAKA
LEBIH BAIK GEBU DRPD NAK PAKAI FUNGGONG PELESU! WAKAKAKAKKAAKA..... FUNGGONG ORI.... SEDAP MALAM TU! KATA PAPA LA....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...