Bayang- bayang Hati !

My Precious

13 June 2011

[PD50H] Hadiah Tajaan dari Embunan Emas Homestay

Ini hari.. hati aQueen manyak senang.. terasa nak 'me-nye-mon-cer-" sponsor la tu dol 
hadiah untuk pemenang tempat pertama yang berjaya 
mengecilkan badan mereka 50hari dari sekarang!

Kurus pun belum dah kasi hadiah ek.. takper..
ini ada penyuntik silikon didada semangat untuk peserta PD50H
yang mempunyai hati yang ikhlas..
jiwa yang tenang..
dan napas yang tidak berbau!!! hahahah...


Untuk Pemenang anda layak untuk memenangi

Penginapan 2Hari 1 Malam di Seri Intan @ Embunan Emas Homestay
Tarikh: bila-bila masa dalam tahun 2011(tertakhluk kepada kekosongan)
Kapasiti pengunjung: 3-4 orang
Kemudahan: TV, Aircond, Dapur, Peti Sejuk Dll


Untuk yang belum mengetahui..
ini adalah unit baru  siap di bina di Embunan Emas Homestay.. 
unit ini dinamakan SERI INTAN
sebelum ini sememang nya Embunan Emas Homestay telah pun mempunyai 1 unit yang 
dinamakan Seri Embun.. KLIK SINI




Sekiranya anda berjaya..boleh hubungi pihak penganjur KAK ZEL 
atau terus kepada aQueen













Ok.. selamat menjalani ibadah puasa DIET !!! Chaiyok...chaiyok!!!

8 comments:

HaLiMaTuN SaAdIaH said...

wah nampak sungguh cozy..ehm menarik..semoga berjaya lah hendaknyer..hehehe

shUhashUhi said...

bestnyaaa!!! kalo menang ley bawak family g tmpt kak aQueen..*berangan*

mama iris said...

waaaaahhh mekasih laaa.....saya mmg suke dok homestay2 ni......ewaaaahhhhhhh verangan...

aQueen said...

Halimatuun Saadiah:kalau sy berjaya saya seniri la dpt duduk homestay ni..hahah.. tak hado maknanya! hihi.. tkper.. kita offer untuk pemenang ke2!

aQueen said...

shuhashuhi: voleyyyy... angan2 akan menjadi kenyataan!

aQueen said...

mama iris: iyerlah.. silakan la amik hadiah!..hehe

AlinNilsa said...

bestnyer...rezeki...saper agaknyer

Ezey Collections said...

bestnya....cantik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...