Bayang- bayang Hati !

My Precious

06 June 2011

Gambar bayi yg dibuang dari tingkat 5 Flat Sentul !!!

Astaghfirullahazim.. betapa kejamnya manusia..??? BODOH !!!!



apalah nak jadi  dengan dunia ni.. manusia hilang kewarasan.. nyawa terlalu murah... :((((((((

mood: sedih yang teramat sangat!

4 comments:

Kaki Wayang said...

Astaghfirullahalazim..speechless

Ana Suzana said...

sgt tak sampai hati tatap gmbr ni.. si pelaku dan yg beranak tu wajib di campak mcm ni jugak.. br setimpal.. huhuhu

aQueen said...

Kaki Wayang: sama la kita.. huhuh

aQueen said...

Ana Suzana: itu lah.. aQueen pun sama.. setiap kali tengok sebak je.. elok sgt kalau jumpa pelaku ni kita buat balik kt dia mcm tu.. gerammmm!!!!

btw.. tima kasih ye sudi singgah blog aQueen yg tak seberapa ni... 'vangga' tul bila ader blogger hebat singgah kt sini.. thx again!.. uker baca pasal 3 si comel tu terutamanya.. pasal'Dede'... "tangan dede sangat ketat mak'...!!! ahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...