Bayang- bayang Hati !

My Precious

14 June 2011

[PD50H] Aku telah mencabul !!- Day 2

 PENGAKUAN ESKLUSIF DARI PEN'CABUL' !



Huuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..!! nak nanges.. nak nangess..
nanges jer la..apeplak nk cakap ngan orang...


Kegagalan pertama untuk menahan nafsu.. :((
Ingatkan tahan godaan.. rupanya  TIDAK !!!!
semalam ok jer.. sumer leh tahan.. tapi hari ini gagal...

Benci.. benci..
Lepas ni boikot takmo lalu lagi kat 'kawasan kemalangan' tu..
Kan dah 'terbabas'..bukan sikit ... banyak lak tu..

 
Lebih kurang 4...
abih la..
takut nyer...



tolong la.. tolong... korang takde nafsu ke tengok benda kat bawah ni... aQueen telah MENCABUL dia....
maafkan aQueen..




*




*








*






wajah-wajah si dia yang telah dicabul oleh aQueen



 4 ulas telah menjadi korban anak tekak yg tak sekolah ni..
.. cubo korang  kirakan baper banyak KALORI nyer..?
KALORI ke KA-TRELER ke.. 
aku dah FAILED untuk hari ini..!!!


i Hate Myself !!! (hatttuuihhhh...)


demi menggantikan kaTreler yg telah melebihi paras bahaya..
satu demonstrasi tunjuk perasaan akan dijalankan malam ini..
NO DINNER AT ALL... !!!
Para suami dan anak2 ..korang carik makan seniri boleh?.. ibu nak tido awal..
takmo tengok rupa kuali.. minyak.. kunyit.. garam dan lain2..!!


4 comments:

katak hijau said...

wow.. durian... so tempting.. ;)

aQueen said...

hehe..nak ke? silakan..

noor said...

ADOYAIII..... SABAQ SABAQ... KITA BELAJAQ DRPD KESILAPAN KITA. NAK BERJAYA BUKAN SENANG. DUGAAN TUH!

aQueen said...

sebenarnya bukan terbabas mommy... lebih kepada membabaskan diri... hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...