Bayang- bayang Hati !

My Precious

15 June 2011

Citer basi !

Orang len dh lama dah citer pasal cuti sekolah anak2...
yang ko tu aQueen baru ter'hogoh-hogoh'
*terhogoh-hogoh bermaksud lebih teruk dari terhegeh-hegeh...:P menjawabbb!!

bukan aper..aritu dh buat 1 entry pasal pegi Singapore kan..
lupa la nak citer.. upload gambar jer kan ..
kalau yg lom baca entry pegi Singapore tu.. leh KLIK SINI
kalau takmo klik pun tak per.. tak paksa..
tapi rugi la kalau tak klik..... sebab kt dalam entry tu ..
byk kenangan-kenangan kami kt sana.. jumpa ngan Aaron Aziz...*Seth tan*
haaa! nak Klik ler tu... pantang sebut Aaron Aziz..
cepat jer KLiK ...takper sila... KLik 


arhh..suka hati la takmo klik pun..
sebab tu semuanya citer dongengan semata-mata..
saper yang dh Klik tu.. entiti mohon mangap ye..
tu sumer bukan kami yang beli..
ader adik ni ha.. nama dia Nazifah Hamidun
sila lihat gambar dibawah...


so..si nazifah hamidun ni ( yang riba anak Aaron Aziz tu..) la yang belikan kami sumer benda tu..
pesan la apa pun.. mmg dia beli punya....dia ni suka sgt melancong..
mana negara dia tak sampai.. sumer nya dh sampai.. 1 jer lgik yg dia tak sampai.. UK.. !!
insyallah.. tak lama lagi sampai la tu..


So ... ifa,, thx ek... coz sudi terima pesanan tu.. walaupun duit dibank in agak lewat..tetap ader ole-ole dr Singapore.. tqtqtq....len kali nk order lg.. tp please.... tolong la bgtau awai sikit.. bleh bank in fulus tu awal sket..tq


ok berbalik kpd citer basi.. bila dh basi..takyah citer... kita layan gambar jer la.. :PP








4 comments:

Angel said...

Alololo. Comel jerr makan aiskrim dengan bersemangat :)

jijasakura said...

adeh....tgk anak2 akak tu makan aiskrim teringin la pulak..:)

aQueen said...

Angel: heheh..budak2 kalau jumpa aiskrim tu mcm jumpa ketul emas!

aQueen said...

jijasakura: no..no..no..!! pls.. ingat misi kita!! hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...