Bayang- bayang Hati !

My Precious

14 July 2011

[PD50H]Segmen Tajaan ~ Kak Asmah pengedar MORFIN ??

Ya Allah.. berita gempakkk..berita gempak.. bukan gempak santai ye kawan-kawan..
Pertama kali jumpa.. orang Melayu kita.. yang jadik pengedar 'morfin' ni....huhu..
Sangat sedih.. selalu yang jadik pengedar/ pembuat ni.. bukan orang Melayu..
yang jadi penagih selalunya orang Melayu..
jadi bila kak Asmah ni jadi pengedar 'morfin' ni orang Melayu..
dan yang menagih pun orang Melayu.. 
memang abih la ini dulu..

Korang penah tengok rupa 'morfin' cemana?
tak penah...
ok meh aQueen nak tunjuk sket pd yang tak kenal aper itu 'morfin'..
*makna 'morfin' korang tau tak? kang dok citer panjang lebar morfin pun tak tau aper maknanya..
pendek kata MORFIN=DADAH
ini rupa morfin..







haa!! dah kenal kan.. ni lerMorfin.. bini kpd raja dadah iaitu Heroin 
( aik.. cemana lak Heroin jadi Raja ni.. selalu heroin ni pompuan..)..takper..abaikan..
morfin ni datang dalam perlbagai bentuk.. ader serbuk..dan ader pil.. 



so sama jugak dengan Morfin keluaran kak Asmah kita ni..datang dalam pelbagai warna..

ni rupa morfin kak Asmah ye..


 cantik kan morfin ni.. ???
nampak menyelerakan...



selain tu.. kak Asmah ni pun ader jual sedara morfin ni.. namanya cupcakes.. 
eh..eh.. aper ke lain sgt nama dia ni kak Asmah oii.. 
tak kisah la nama aper pun.. yg penting nampak sangat sedap.. berwarna warni..
sangat cantik.. boleh er kalau nak order ikut design yg korang nak..

nak yg bunga2 pun boleh..


kak Asmah ni memang baik hati..
kalau tengok cupcake dia..
beli cupcake..dapat biskut Oreo.. tak caya? jab.. tengok bawah ni..


 kan dah cakap.. beli cupcakes dapat biskut.. 
boleh jer nak kasik biskut berdiri atau menduduk!
ikut suka korang..nak menidur ke nak aper ke.. sumer kak Asmah ni bleh buatkan..

dah tu.. bukan setakat letak biskut jer.. 
boleh jugak kalau nak letak biji guli cenggini..
nak letak bintang2 bertaburan diangkasa...




ish..kalau nak citer pasak cupcakes & morfin kak Asmah ni.. rasanya tak cukup 4 hari..
korang senang2 boleh la melawat kak Asmah ni.. kat ASMAH CUPCAKES
kepada penagih kat luar sana.. korang gik la carik kak Asmah ni..
cuba rasa tengok morfin keluaran dia.. enak sangat..
tak macam yg korang selalu beli.. dah la tak sedap..mahal lak tu..
cehhh... sebiji sampai berpuluh2 hengget.. kak Asmah nyer morfin ni.. baru 9 posen sebiji..
itu kalau beli sikit.. kalau korang beli banyak bijik.. ntah2 tinggal 2-3 sen jer..
try la kontek kak Asmah ni...


oopsss... sebelum terlupa.. kak Asmah ni..bukan jer jadik pengedar morfin tau..
dia jugak leh jadik perantara jodoh korang.. tukang jodoh.. 
dia bleh buat cenggini kalau korang macam malu2 kucing bila nak kata sesuatu kt  aweks korang..


 ish.. bagus la kak Asmah ni kan.. memang versetile....

so jangan lupa.. kontek KAK ASMAH  untuk tempahan ye..

rugi kalau tak cuba...!! bye...


  eh !! jab... jab....

*
*


ader plak yg tegur.. ni bukan MORFIN katanya..
aper?? ni bukan morfin??
abih tu aper? 

MUFFIN !!!
ooo....sudah tukar ke???
salah ejaan pun mau kira ka??


2 comments:

Gettin'newConchita said...

hamboi akak buat iklan bukan main lagi, curlasttt!!! :))

Ju@Lucky^Mummy said...

hihihi... ingat morphin betoll la td..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...