Bayang- bayang Hati !

My Precious

26 July 2011

Ibu kasihanilah adik..:((

Kesian ? Tak hado maknanya nak kesian-kesian.?
Dah nasib awak beribu kan ibu yang 'kijam' ini..
takde maknanya lagik..
kena 'syeksye' pakai baju cantik2 aper salahnya..
skang dah tiba masa..
cepat berposing..
ibu dah bohsan duduk depan lappy..
skang masa untuk shoot..
silakan anakku sayang.. "senyummmmmmmmmmmmmm..."
:)))




saper yg nak muntah asik2 tengok gambar anak2 aQueen sila muntah ye.. takde saper nak larang..
dah mak derang ni gila..betul2 gila mengambil /mengeshoot gambar..
sumer gambar anak2 la..
kang kalau amik gambar anak orang lain kang derang suh bayar..
sbb amik anak2 derang adik model..
biarla gambar tak lawa ker..
anak tak cantik ke..
janji jari ni..sehari mesti kena petik...
kalau tak petik shutter tu..rasa mcm hidup ini tak lengkap..
so..jangan heran kenapa selalu aQueen letak gambar anak2..
specially gambar baby Eve ni..
actually dia jer yg sudi jadik model..
kakak2 n abang dia sumer dah akal panjang..
banyak songeh..
ader je alasan derang..

so sementara Eve belom pandai kasi alasan mcm  kakak dia..
kita shoot puas2!!!

jom menembak!!

4 comments:

tricksrex said...

eve nak kasi alasan tu tapi ibu takmo dgrrrr..nnt dia buat blog la tuuu hahaha

N a d i a said...

ekeke.. selagi dia sudi jadi model, tangkapkan ajeee... ;p

aQueen said...

trex: hahaha..jgn dengar ckp anak2.. dia kecik lg.. dia kena dgr ckp kiter..hahahah!!

aQueen said...

Nadia: baby Eve tu bukan 'selagi sudi'.. dia dh 'terpaksa dalam rela' tu..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...