Bayang- bayang Hati !

My Precious

03 July 2011

Ibu tolong jangan perlakukan saya sedemikian rupa...


Dari pagi...
pakai baju polkadot Marlyn Monroe
ader lengan sket...
pakai riben lawa..
kalerpullll...


dari meniarap..
sampai la duduk...
walaupun tak leh duduk..
tetap kena paksa duduk..



Dah dari duduk..
kena meniarap balik sebab dah letih..
dari baju polkadot Marlyn Monroe..
tukar ke baju sleeveless..
dari riben kalerpul..
dah 'transform otobot' ke riben rimau Malaya..


 
dari pagi membawak sampai ke malam..
dari baju kalerpul beriben cantik rimau malaya..
terus takde riben..
baju dari kalerpul ..
terus jadik 1 kaler..
kepala yg botak semakin botak..
pegang kunci dah bertukar jadik belon..

 dan akhirnya saya memprotes !!!

Eve nak termuntah dah tengok kamera ibu oooiiiiii !!
hari ni jer sehari suntuk ibu paksa Eve jadik model...
tukaq baju dah berpasang-pasang...props mcm2 dh pakai... 
wahai ibu ku sayang..
agak2 la kalau boring pun..tau la abg Ryan n kakak Nureen takde...
tapi jangan la jadikan Eve sebagai
mangsa keganasan jiwa merana hati terseksa ibu tu!!!..

8 comments:

zatil said...

comelnya anak dara aQueen ni..rasa nak pinjam kejap la..hehehe

aQueen said...

zatil: hahaha...bole jer. kita tukar ngan Zarif buat kwn ngan abg Ryan..hihi

Lya Colours said...

aiyarkk muntah pulak si comel ni

aQueen said...

Lya Colour : hehe.. nak buat cemana.. tetiba jer muntah..

noor said...

muahahahahaha..... sian eve ya...

I want to lose weight said...

dah pandai apa eve ni wei?
hasya menjulur2 malas..
rasa lmbt pulak.. khaleef dulu 6 bulan dah merangkak..

aQueen said...

Noor: mommyyyy!! Ibu dera eve!!

aQueen said...

K.Zel : eve lg lambat!! Baru seminggu lebih ni meniarap.. Huhu.. Dulu kakak n abg dia pun lmbt.. Tp takper la sbb diaorg lahir tk cukup bulan.. Eve cukup tp tetap lmbat.. Hasya dh boleh menyulur ek?? Huwaaa.. Cepat eve.. Kakak hasya ko dh boleh mcm2..(cheewah panggil kakak la plak walaupun beza sehari je) ;pp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...