Bayang- bayang Hati !

My Precious

21 July 2011

Anak itik pulang petang !


Anak itik pulang petang lepas balik dari pegi klinik untuk cucuk imunisasi.. (6 bulan)
ishh...dah telepas la ..date patutnya 6 July aritu..
tapi mcm biasa la..
kalau dah beribukan orang bz mengalahkan VIP ni memang la cenggini..

tapi kira ok la... nurse cakap tadi asalkan tak melangkau bulan.. baru delay 2 minggu..
boleh dimaapkan..
so..masa kat klinik tadi dah timbang..
berat Eve 8.2kg .. ok la.. tinggi 67cm
*eh..apsal ibu rasa mcm adik ni rendah je..
lilitan kepala 42.5 cm..
progress lain.. cm biasa.. dah mula makan benda pejal.
dah mula pandai radang2 kalau amik brg yg dia pegang..
dah start angkat2 punggong..tp belum boleh merangkak pun..
kira on da whole ok la progress Eve ni..


ni la gambar lepas anak itik pulang petang dari klinik tadi..



Comel jer ibu punyer anak itik ni!!!..

4 comments:

N a d i a said...

comelllnyeeeeee~!

Me, Myself and I said...

comeiiiiiinyeeeeee... geramnya pipi...

aQueen said...

Nadia: hhihi..comel time tk wat perangaii..time buat sumer geramm je..

aQueen said...

Me, Myself and I: hahha.. alma pun cumilll!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...