Bayang- bayang Hati !

My Precious

01 November 2009

My 1st TOUCH!!!- Yes! I did it!


























Macam mimpi jerk bila aku berpeluang ikut adik aku pi shoot akad nikah di Kuala Ketil smlm..mmg enjoy...ini mmg pengalaman pertama aku...aku mmg tak penah ader basic pasal photography ni apatah lagik kursus khusus dlm bidang ni...sebagaimana yg sumer ketahui..aku punya bidang lain...tp..apapun aku mmg enjoy masa ikut adik aku dr ARELAN PHOTOGRAPHY...walau pun aku byk kelemahan sebab masih baru dlm lapangan ni..tp insyallah aku akan sedaya upaya mencuba dan belajardan terus belajar dr otai2 photography ni yang ader kat Mesia ni (..ek?...)

dikesempatan ni aku nk ucap TQ TQ TQ 1stly untuk hubby tersayang coz MENGIZINKAN aku joint adik aku..kalau dia tak bg kebenaran susah gak kan...n seterusnya thanks untuk adik aku Alan coz bg peluang untuk aku joint dia kali ni...& thanks jugak coz sudi ajar aku cara2 untuk setting n amik gambar...aku juga nak ucapkan terima kasih pd otai2 lain yg byk menjadi inspirasi untuk aku xspecially abang Mady dr ASMADY AHMAD PHOTOGRAPHY.. Shamir dr SELPHYA,..Azrie Nasrie dr AZRIE NASRIE PHOTOGRAPHY (betoi ka azrie..??) insyallah berkat ilmu (yg tak berbayar) aku rasa aku leh joint dioarang lps ni (dgn ijin suami tercinta!!!)...I CAN DO IT!

2 comments:

Azlan Shafer said...

Mak aii..bukan main sakan lg up pix nmpk..
overall..do it more n more after this..wish u success angah..thx tlg cover aklan...:D

amelia shafer said...

uhukk..uhukkk..abih tu kalau tak up satgi hgpa kata tak proaktif..insyallah...more much better will be coming soon...huhu..restu belum dipohon tu yg gmbq tak baper cun tu...tak lama lg... u r welcome..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...