Bayang- bayang Hati !

My Precious

06 November 2009

Bila teringat pasal kahwin- Akulah Paling Rajin!!!


Ok...Frame gambar ni hanya untuk member2 pengantin/sedara mara/ ahli2 yg bertungkus lumus untuk menjayakan majlis untuk kenang kenangan..

Ni lilin utk anak2 dara tetamu

Pencil ni la yg aku kata cute untuk anak2 kecil umo 4thn -7thn

Pencil ni diletakkan potpuri dibahagian bawahnya..


Ni raga buah..

Ni kad kawin ViP

Lilin ni untuk tetamu punya anak2 dara (kiranya girls sumer dpt ni)

Bunga kaki tinggi ni untuk VIp (letak dlm bg)

Kotak tepak sireh ni untuk Vip *dlm letak choclairs
Ha..y byk2 ni sumer untuk tetamu perempuan

tetamu lelaki sumer dpt pen


Ni la hand flower yg aku buat tp tak jd pakai coz kaler tema bertukar... buat preparation awal tu bagus..tp ader pro n con nyer...so terima jer la..


Ni semua untuk tetamu perempuan

ok..yg colourfull ni untuk kanak2 yg dlm linkungan 7-12 thn...biasa orang letakkan sweet dlm kotak kan....tp aku letak dlm pasu kecik ni...

Ni sumer untuk Vip


inilah bekas sweet yg ganti kotak tu...aku ikat ngan net.
Ok..ni pulak head flower yg tema oren tu...ni pun tak jd pakai sebab tema kaler bertukar...ishhh...sayang sgt2..sebab aku mmg excited giler nk pakai kan diaorang dua benda alah ni...

Ok..belon2 ni sumer untuk kanak2 yg umo 1thn hingga 4thn...(agak2 la..nmpk kecik jer kasi belon..) untuk 4thn hingga 7thn aku kasik pencil kartun...cute sgt2...tp tak sempat carik gmbr..

ok..kt sini aku upload sikit gmbq yg berkaitan souvenir yg aku sediakan untuk para tamu...bila ingat aku sensorang buat benda sumer ni mmg la rasa mcm tak pecaya...(sib baik kadang2 kak inong n alan nk gak tolong..kalau tak mmg keras la aku kt tmpat duduk tu...)...sebab tu aku mulakan awal...plak tu aku ni mmg cerewet sikit kalau tersilap potong ker senget ke...mmg aku bukak balik nyer...

lg 1 korang jgn pelik bila tgk terlampau byk jenis souvenir yg aku bg kt guest...aku suka kalau bg benda ikut kepada siapa kita nk bg benda tu ...yelah kan..kalau orang tua yg dpt sweet tu mcm tak sesuai...so aku luaskan minda mencarik benda apa yg sesuai untuk tetamu lelaki, tetamu perempuan...kanak2.. gadis2 kecil comel...so mmg sumernya bg fedback mcm2....ader yg happy giler dpt pen...ader yg tak heppi bila tak dpt belon...ader yg takmo makan sebab tak dpt belon pun ada...heheheh....the best comment yg aku dpt..." umah kenduri tuan haji ni la yg paling best kami penah mai sebab....tau sebab apa...sebab dh mcm JOM HEBOH....dgn belon nya.. dgn meriah mcm karnival Jom heboh tu la..."..heheh..

apapun aku nk tetamu puashati ngan makanan yg sgt2 sedap (yg penting cukup-kredit untuk Ustaz Fauzi dr Arrahman Katering)...setup meja Pengantin & Meja VIP,red carpet, pelita SSF...(kredit untuk Mellinium Collection)...n kredit untuk Asmady Ahmad photographer utk hari bahagia tu...nnti aku upload hasil sentuhan dia..n kredit jugak untuk Alfie dr Studio 54..untuk video...(mmg klasss video dia...RM1k rasa berbaloii)dan tak lupa..group kompang dr Belia 4B Kg. Contoh Bagan Ajamm..mmg best lagu diaorang n uniform yg batik2 tu...dan akhir skali aku nk kasik kredit pd.. pengapit2 pengantin Ehsan & Kak cik serta my sikecil flower girl dan si besar dayang2 istana (wanie, dayah, siti, nurul, ina, adila) yg stanby kt red carpet tu..thanx to all of you...

*.mohon maafla atas kualiti gambaq yg kurang memuaskan...kebanyakkan aku amik dgn henpon..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...