Bayang- bayang Hati !

My Precious

05 November 2009

Bila teringat pasal kahwin- Akulah Paling Pening!!!


Pandangan dr atas red carpet + pelita SSF...suker sgt2 bila kami 1st user...mmg dibeli khusus untuk kami coz customer yg paling senang bayar...haha belum bertunang dh siap payment kt boutique!

Tugas aku memakaikan inai kt jari pengantin poyo..

Belon untuk anak2 kecil

Hand flower untuk pengantin perempuan aku yg buat...kalau suh florist mahal rm35..ni modal rm15 jer

Sedara mara tgh masukkan souvenir dlm beg ViP




suasana mlm masa dok sibuk prepare


saper yg dok cekok pinggang tu...aku ker??aku ler..

Ni dayang2 istana yg aku amik suh jd pemotong bunga rampai..diaorang la jugak flower girl masa resepsi


Hubby tgh pasangkan kain bckground belakang khemah utama

Makmentuaaku di datangkan khas dr kelantan untuk wat wajik

sampai payung pun aku buat...
Group Mellinium Collection tgh siapkan bilik pengantin

Ni la bunga telur aku buat sendiri...siap kristal mital..kalau korang suh aku buat lg..aku taknak dah..letih...sib baik kenduri adik sendiri..

Tgh siapkan pelamin

Khemah dr Arrahman katering kt atas..

Khemah dr Wan Canopy..

Korang tau..berapa lama aku amik masa untuk start buat preparation kawin adik aku...??
aku dh mula kan 8bulan awal sebelum majlis berlangsung!!!!! terutamanya katerer yg aku engage n photography perkahwinan..(photographer tu slalu fully booked..so mmg aku taknak terlepas peluang nk engage ngan dia..) aku list down kan setiap item yg aku engage kt sini

1. Ar-Rahman Catering - 8 bulan sblm
2. Asmady Ahmad Photography- 8 bulan sebelum
3. Souvenir Inani Craft- 7 bulan sblm
4. Bunga Telur (aku buat sendiri)- Pink - 8 bulan sebelum
5. Bunga Tangan n BUnga kepala Flower girl 8 bulan sblm (malangnya tema kaler ditukar..so aku tak pakai la bunga n hand flower tu.. terpaksa la wat hand flower kaler pink..
6. Hantaran kahwin- 5 bln sblm dah siap!!!
7. Beg untuk tetamu- diletakkan gambar pengantin )3 bulan sblm dh siap
8. Kad Jemputan - 3 bulan sebelum dah siap sedia diedarkan...

100% Sentuhan Hantaran, decoration souvenir, bunga telur, hand & head flower & idea2..sampaikan payung pengantin sumernya aku wat sendiri!!!! aku bg 200% komitment pd majlis ni sebab ibu aku tak de kt Mesia ..so i've to take all this things...n everything is leave to me..berjaya atau tidak majlis tu adalah terletak dibawah tanggung jawab aku..plak tu..nk diskuss ngan ayah n adik pun diaorang lelaki sumer nya OK!!!

Alhamdulillah..semua berjalan lancar ikut perancangan kecuali tema kaler masa awal preparation kata nk wat kaler oren..tp last jd pink coz ayah aku tak sanggup pakai kaler oren...termasuk la hubby aku...hehe...last skali aku decide wat kaler pink theme English Garden..

aku nk upload gmbq2 masa aku n sedara mara wat preparation!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...