Bayang- bayang Hati !

My Precious

08 November 2009

Menerai preset baru editing LR - post ni khas untuk Pn. Rohaida otai photographer abad ini..



















heheh...aku mmg dh lama nk wat post khas untuk sifu & tongga aku iaitu Pn. Rohaida Hussin yg dok di Ukay Perdana Ulu Klang yang tak tau Adobe Photoshop LR tu aper..walaupun dia tak tau dan still pakai AP CS3 aku tetap salute kt dia sebab dia amik gambar lawa giler..kalau korang nk tau gambaq dia mmg mahai sgt..sebab dia cuma upload 1 thn sekali saja!!

3 comments:

aemie said...

ha tuh weeyyyy...aku bg byk kt hg..tu baru sket jer preset aku guna...insyallah esok dia mai yg baru lg..ni dh ngantuk malaih nk up...jumpa esok no!!!

speedlite said...

wah wahhh...sedap mengata aku upload sthn skali...........hg eja nama pak aku pun salah..hussain noo....abih sumer org tau aku dok UK...hohoho....nt la hg ajaq aku nk pakai LR tuh...aku mmg xtau LR tu apa...yg aku tau L=inductor, R=resistor ....ha...hat tu aku tau..(sbb aku kan cekgu electrical)...tp tq la sbb ada post utk aku...:P

aemie said...

hehhe..tu la..nnti aku ajaq hg..senang byk ooii...tmbah mcm hg yg ada anak kecik2 tu...tak buang masa..pilih je preset yg sesuaiiiii!!!n click!!siap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...