Bayang- bayang Hati !

My Precious

17 November 2009

Kenapa Ryan jd pilihan...???






i








g

Tajuk post ni merujuk kepada kenapa Ryan jd pilihan sebagai model..yelahkan aku ni sekadar menjawab persoalan (mayb yg bermain dipikiran korang)..kenapa asik2 gambar Ryan jer. naper tak de kakak dia atau ucu dia atau sepupu dia ....ader beberapa sebab dan faktor penting 'kenapa dia?'.!!!

ok aku list down kan sebab2 nya kenapa Ryan jer asik jd model aku...sebab...

1. aku mmg berminat nk tangkap gambar2 baby...aku bg priority kepada 'babies' ..2nd baru wedding & etc...so ..disebabkan 'baby' aku tak berbayar sebagai model ..dia la jd pilihan..(kalau aku amik baby member aku eda or awa..kang depa suh aku bayaq..susah plak...)

2. ryan ni boleh dikatakan senang handle la..takde la meragam sgt.. berbanding dengan kakak dia n ucu dia...yg byk sangat agenda diaorang..bila dipanggil untuk shooting...ader jer alasan.." nureen tgh tgk tv la bu.." "ucu nk wat homework jab la...(wlaupun masa tu tgh dok belek aper ntah depan cermin)..so..sebab tu la ryan jd pilihan senang kata "TAK BANYAK SONGEH"!!

3. nak amik anak sedara si 'adik baby' Ayrisha tu plak..dia jarang balik umah...kalau balik pun asik T.I.D.U R jerrrrr......heran la ibu ayah dia tu bg aper ntah ..ubat batuk agaknya..huhuu..kalau ader hati nk amik gmbaq dia mmg time tido jer la...lain time takde harapan...(pssttt..lg pun ayah dia kan 'potograper'..kang aku terlawan dia plak nnti..hangin plak 1 badan...huhuhu..sebab tu la Ryan jd pilihan..

4. selain tak banyak songeh..Ryan ni termasuk dlm kategori 'asal boleh'...boleh la ...nk jd model ibu dia...kalau nk jd model orang lain rasanya tak masuk list..bak kata Aunty Awa dia la...kalau pakai camera mahai ..muka Ryan jd lain!!...(maksudnya,..kalau pakai camera murah..jgn hrp gambaq nk lawa...sebab Ryan tak baper comel!...sebab tu la Ryan jadi Pilihan...

lain2 faktor....???

dah dia tu anak aku...sebab tu lah!!!!...RYAN JADI PILIHAN!!!!

5 comments:

Azlan Shafer said...

Kenapa ayrisha suka tido??
sbb ayah dia dh hembuih awai2 dh..(ilmu memudahkan ayrisha dpt adik,hahahah)

kenapa ryan jd pilihan?
sbb nk amik "adik baby" jd pasangan adik baby demand sgt...hahahah:)

Salwa Hamzah said...

uih..apasal nama aunty awa masuk dlm ni...itu bukan bermakna ryan tak comel ler...pandai jer ibu ni...lain tu sbb pipi dah montel bangat..dan aunty sgt jeles sama itu bulu mata yg lentikkkkkkkkk bak bulu mata aunty bila time pakai maskara jer...

hmm..tp sgt jeles sama eda dan melia..bg shot yg sgt2 best...hahaha..tunggu tahun depan lagi satu aunty sambaq d90 jugak...

amelia shafer said...

mmg ayah si adik baby suker bg dia tido...sebab ader jer agenda dia ngan ibu adik baby...

aunty awa...naper nama aunty awa ader dlm setiap post ibu ryan sebab..ibu ryan kata..nama2 terpilih jer leh masuk dlm blog ni...orng special jer yg mampu ditaip nama nya... ibu ryan katalagi..aunty awa 1 of the best friend yg dia ada..sebab tu la aunty awa jd pilihan..ibu ryan kata lagik...ayat " nanti aunty awa sambaq d90 tu dah 78kali dia dgr..tp tak mai2 jgk...!!!..hahaha..aunty awa amik jer ibu ryan jd potograper aunty n kakak2 ryan yg kt Klang tu...!!!

Unknown said...

find more infoview it now his comment is heresee here this contact formvisit here

Anonymous said...

curry shoes
hermes birkin
kyrie 5 spongebob
cheap jordans
kawhi leonard shoes
a bathing ape
supreme
palm angels hoodie
supreme clothing
bape

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...