Bayang- bayang Hati !

My Precious

03 January 2011

Terlepas saat indah itu..

Huhu.. Sedih.... Arini aQueen terlepas saat indah yg pd aQueen sgt istimewa.. Biarpun bukan pertama kali ia berlaku.. aQueen tetap rasa ia sesuatu yg indah..

Sumer dh tau arini hari pertama permulaan penggal persekolahan untuk Tahun 2011 ni. Saat ni hanya Mr.King jer yg temankan 2 princess tu ke sekolah... aQueen suker tgk wajah2 keriangan. Keterujaan... Kegelisahan.. Anak-anak kita yg baru memasuki alam
persekolahan.. Untuk yg dh masuk tahun 2 hingga 6, mungkin tk menjadi masalah lagi..

Ehm.. Sori la sayang anak2 ibu.. Tak dpt mengiringi Nureen n Ayuni kesekolah arini ye sayang.. Ibu mohon maaf banyak2 .. Kalau tak disebabkan ibu perlu ada di hospital ni, dah pasti ibu orang pertama yg paling Teruja menantikan saat dan detik ini..

Apapun ibu doakan anak2 ibu tenang menjalani sesi yg baru ni. Insyallah doa ibu sentiasa mengiringi kalian..(apehal mcm skema jer aQueen arini??)

1 comment:

EDA said...

ala sedihnya...aku pun tumpang sedih...xpa, utk kesihatan ibu jugak...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...