Bayang- bayang Hati !

My Precious

06 January 2011

Bentley vs Ferrari ~ 360km/j

Arrr.. Nampak2? Nama keta atas tu...? Percaya ke aQueen nk minta hadiah anniversary bulan Februari ni??

Keta hebat tu?? Saper artis yg pakai keta tu Yusry Abd. Halim & AC Mizal kan?? Derang takper la pakai keta tu.. aQueen ni mana la layak..

Yang sebetulnya bukan nak citer pasal brand keta hebat tu.. Tp nk sebut pasai kelajuan nyer... 360km/j (ni rekaan aQueen jer).. Sebenarnya nak citer yg...


Kat dalam hati aQueen saat ini...


Berdegup kencangggg!!!

Laju semacam!!!


Rasa mcm bwk keta 360km/j tu lerrr!!


Huhu.. Suspen walaupun dah penah 2 kali ceaser.. Tp tetap jugakkkkk terasa nerbes!!

Nak brek pun dh tak leh dah ni..

Eee... Gerun betoi... Tinggal lg kurang 12 jam nak masuk bilik bedah...

Hope everything gonna be fine.. Ececece.. (nerbes punya pasai sampai ter speaking)


Ok.. Jumpa lg esok.. Tu pun kalau sempat sblm derang tolak masuk OT..( sempat lg fikir nk berblogging tu)..

1 comment:

Liza said...

pakai keta mcm nie kat m'sia bukannyer boleh bawak laju pun..(makan hati sebenarnyer sbb tak mampu)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...