Bayang- bayang Hati !

My Precious

25 January 2011

Budak GEBU utk dijual !

Hehe.. arini seharian ibu n Eve kat umah.. mcm biasa.. bohsan giler sehhh.. 
apalagi..ibu wat sesi photoshoot la.. heheh.. Eve adalah mangsa untuk kesekian kalinya.. 
sebelum ni abg Ryan..skang dia takmo dah... susah sangat dh nak suh dia dok diam2 ..
nak amik gambar lagik la susah.. ader jer aktiviti kokurikulum dia yg ntahapahapantah tu..
tp..bila datang angin dia.. nak jugak.. 
apapun.. layan gambar Eve yg sangat gebu ekceli yg gebu tu props tu..
Eve tak gebu pun..hehe...





Tapak kaki sumer baby kat dunia ni antara bahagian paling gebu
dan rasa mcm nak cicah ngan sos
peh tu kat dalam mulut cepat2 lepas tu...GIGIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ibu kejam betulkan.. sampai ke tempat sangkut tudung pun leh jadi props...




ibu Eve yg tak segebu mana,

3 comments:

~emi~ said...

akak..sy anta msg dekat fesbuk akak la ye. asyik x dpt je anta email. email sy ada prob kot...

tricksrex said...

haha..dalam kuali,sangkut tudung, lepas ni ape la pulak ibu eve ni ye..haha

ummiprincesses said...

senang beno anak ko ni ye.jadi model untuk ibu nye pun tido jek.ni kalau anak ummi..Aishah dah lama menangis dah sebab tu x banyak gambo aishah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...