Bayang- bayang Hati !

My Precious

22 April 2010

Oooii...anjing ...naper ngan ko ek?

Tengah2 dok vlogwalking...di kesyahduan malam ni.. tetiba.. anjing sebelah umah menyalak... ntah naper la plak... aQueen ni mmg suspen..dah la tgh mlm.. bukan aper.. kawasan ni teruk sangat.. slalu sgt ader kes2 kecurian lah.. ragut lah... pecah keta lah.. eee... slalu sangat.. bila report.. polis datang la round2 dlm 3-4 hari cmtuh.. peh tu.. jangankan kata keta polis.. lampu keta yg kaler biru tu pun hareemmm nk tunjuk muka.. agaknya diaorang bz ler tu... ntah2 ader tempat2 lain ler diaorang tgh round.. ntah ler..

aperpun pada aQueen ni.. bunyik anjing sebenarnya membantu kita gak.. yelah.. anjing ni kan..kalau dia menyalak tu sure ader sesuatu.. kalau ader pencurik ke.. aper ke..orang yg dia tak kenal..sure dia nyalak punyer.. bagus gak sebelah umah aQueen ni ..aunty Ah Kian tu bela anjing.. sekurang2 nya.. aper2 hal..anjing dia leh la 'mengganggu' tidor kami..yelah..kalau nak harap menatang peliharaan lain tu..mcm tak sesuai.. yelah..kalau bunyi kucing dok mengiau..agak2 korang bangun ker?.. sure tak punyer.. silap2 lagik nyenyak...

disaat aQueen dok menaip ni anjing tu still lagik menyalak.. nak tgk takut.. oklah..nk kejut Mr.King jab.. eh boleh plak dok bervlogging disaat anjing menyalak..kalau ader sesuatu berlaku..harap aQueen tak terlambat lagik...ok bye.....ooopssss....



agak2....




kalau ler...




yang menyalak tu....




rupernyer...





macam ini....




si..pencurik tu takut tak ek...???





ehsan: dr en.google

1 comment:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

bagus gak ader anjing jiran ni kan...sekurang2nya leh gak buat bagi isyarat kalau ader apa2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...