Bayang- bayang Hati !

My Precious

29 April 2010

Earth Friendly ???

Uihhh... earth friendly punyer pasal..melayang duit aQueen.. yelah.. tau ler derang tgh buat kempen Earth Friendly kan.. tp terlupa la nak bawak beg2 spare..masa gik shopping barang2 utk buat birthday bash Ryan nnti.. aQueen betul2 pulun ler amik barang.. tup2 masa dah bayar baru si cashier tu cakap "arini  ari Rabu takde beg plastik ye kak"..hah???..abih nk usung ngan aper ni...??? barang banyak mau dekat  selori.. agak2 la kan nak menipu pun..  takkan nak usung sikit2 pi ke kereta.. tak koser mak... Mr.King lak tak ikot arini.. malas ler tuh... atu jer bini dia ni kalau carik barang yg mcm tu.. tak kan kejab punyer..
 

nak tak nak.. terpaksa la amik beg yg tersangat Earth Friendly nyer tu... huh... rm6.95 sen...!!! eeee...buat beli kek Secret recipe pun dapat 1 slice tau..!!.. nyampahh...len kali.. buat mcm omputeh tu... dr brg besar sampai ker grocery.. sumer pakai recycle paper.. baru betul..tak yah la nak ikut2 hari bagai.... terus jer hapuskan terus 'plastic' tuh... full day 365 day a year.. !!..wokeh?? ader berani..ai ok jek..!!! sokong lah EARTH FRIENDLY..psstt... tp kurangkan la rega beg yg kt bawah ni.. pelissssss....


3 comments:

tricksrex said...

wahahahahaha..
ala mummy anggap tu salah satu brg utk party tu la..
kekekkekekkekekeke

hajaribrohim said...

kenapa aku beli RM 4.90 je? hehehe

AeMieZ EzZanY said...

trex: yelah.. brg party ek?....ko ngan dedi ko samer jerkk!!

hajaribrohim: ek?..ala..naper cmtuh.. rugi tau 2 hengget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...