Bayang- bayang Hati !

My Precious

30 April 2010

Nak raba? meh ler..

Vaaa....vaa...vaa... wahhhhhh..smlm kerajaan dh launch Pink Coaches ( woman only)  utk  wanita2.. ibu2.. gadis2... bg perkhidmatan Komuter ( kalau tak salah..) utk perjalanan dari Kuala Lumpur ke Klang.. aQueen mmg sokong la usaha murni kerajaan ni...lps ni best la ek.. takyah kongsi 2..hempet2...penyet2...lgik ngan jejaka2..lelaki bujang mahupun yg telah berkahwin.. dah takde lagik bau mat-mat bangla..mat2 Nepal....Burma..dan segala jenis manusia international yg selalu menggunakan perkhidmatan ni..


Antara tujuan utama kerajaan melancarkan perkhimatan Pink Coach ni ..selain dari mengasingkan wanita Muslim yg tak suka bercampur mahupun bersentuhan dengan lelaki bukan Muhrim....dan yg lainnya..adalah untuk mengelakkan berlakunya serangan seksual.. yg kerapkali berlaku didalam train/komuter/lrt ni...


aQueen sendiri dulu selalu sgt menggunakan perkhidmatan ni..akan tetapi belum penah diraba2 mahupun diuli2..!!!hahah... ader 2 kemungkinan kenapa benda ni tak berlaku kpd aQueen adalah...antara kemungkinan yg aQueen rasakan ialah...


Mereka sangat takut ataupun fobia melihatkan SAIZ aQueen yg agak2 kecik sikit dr gerabak tu...so..mereka akan berfikir panjang utk melakukan sesuatu yg boleh menyebabkan mereka terlantar di ICU kerana KOMA seterusnya KIOK akibat terkena 'henyakkan' yg sangat PADU di bahagian 'BURUNG TAK BERSANGKAR' mereka itu!!!...



ataupun 



aQueen merasakan..bahawa..mereka agak kurang berNAFSU atau mungkin tak bernafsu langsung melihat aQueen yg rupa macam umah tak siap iini..
( itu sebelum ai kawin ye.. tp skang dh lawa sikit..oopppsss...)


tips yg special aQueen kasik kt korang utk mengelakkan diri anda diRABA ..diULI...  adalah..dengan....


1.Kluar rumah dengan tidak memakai perfume mahupun deodorant dan pastikan anda berdiri di dalam LRT/ KOMUTER dan menggayutkan tangan di besi penggayut supaya kluar bau2an...( korang paham ke tak ni?..kang gik bergayut macam MON*ET lak..)..dan memastikan posisi PEMILIK BURUNG tu dapat menghidu bau 'tiak' anda...

2. Jangan gosok gigi dan sentiasa membuka mulut dan menghembus napas keluar..

3.Pakai baju yg materialnya KERAS..jgn yg lembut mcm sutera tu.. derang suka kain licin!

4.Sentiasa pastikan anda memakai kasut SAFETY BOOT yg ader kepala besi didalamnya.. sekiranya dia cuba melakukan sesuatu..terus kasik side kicks! (kasut yg ader tajam2 dibawah tapak adalah digalakkan)

5. Pastikan diri anda GEMUK..sure dia takde seleranya!!!..


aQueen dah buktikan ...anda bila lagik?


apa yang pasti ..usaha kerajaan tu sangat la murni... mmg sesuai sgt untuk OKU dan ibu2 mengandung...n anak2 gadis yg kecil2 ni...lps ni....gadis2 yg datang bercouple tu..berpisah la kejab dr pakwe masing2 ye.. ala..kejab je... takkan nak pisah 2-3 hentian pun tak leh..hehe..masuk la GERABAK MERAH JAMBU ye!!

tetapi..  PERSOALAN PENTING yang sekarang bermain difikiran aQueen plak..



*


*


*


*


yang 'SEPARUH-SEPARUH' tu nak masuk gerabak mana???? haaaaa...!!! 
( cadangan buat 1 gerabak cat 2 kaler boleh? PINK + BLUE  !!!    saper nak jawab..silakannnn!!!!


6 comments:

tricksrex said...

hahahaha
buat corak abstrak la mommy
kekekekekekeke

cik EPAL said...

separuh separuh?? :)

Dewi Hiu bt. Iskandar Hiu said...

kekekekekeke! terfikir benda yg sama masa dudok lam train n tersenyum... tp kan cian gak dorang nih... why? terjah my blog.. kat tajuk M.O.N.S :D
n dewi de blog pasai ni gak

msrh's said...

gerabak merah jambu? auw , sweet :)
hehe , separuh separuh tu? ahem , gerabak special lah :)

AeMieZ EzZanY said...

trex anakku sayang: mummy buat corak zebra ek..?

cik epal: iyer..separuh .. kita perlu mendalami perasaan diaorng.. hehe.. nk masuk yg mana 1 ni?

Dewi: haha..sian kan.. serba salah oo..

msrh's ..sweet kan.. sib baik aQUeen kt penang..nnti nk try naik gak la..masa pi KL..

rossysweety said...

salam perkenalan..

buat kaler belang2 la...hahahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...