Bayang- bayang Hati !

My Precious

10 February 2010

Walaupun Ryan demam...dia tetap....

saper agak2 boleh sambung ayat di atas...??? heheh...saper boleh nak kasik adiah ni...hehe.... dah 2 hari Ryan demam...sian jerk tgk..senyap jerk..langsung tak buat perangai...nk tido terus jer tido....kalau letak mcm tu ..mcm tu la dia duduk ..takde nak ubah2 n lasak mcm selalu...agaknya ni hasil tindakbalas bila dia makan ubat agaknya...yelah..nmpk mcm lemah n ngantuk... orang kata budak2 ni kalau demam ader sesuatu yg dia nak 'boleh' ...maksudnya...ader sesuatu akan dia capai...conthnya..nak berjalan...nak bercakap...heheh...aku pun tak tau dia nak dapat aper...nak dapat kaki ker...nak dapat mulut ke..? (hahha...jgn mulut mcm ibu ye sayang...) 

dalam sibuk2 demam tu...smlm aku terpaksa gak la bawak dia balik kampung,...di Junjung Kulim...sebab ibu aku nak balik kemas umah ngan kakak yg jaga anak2 aku ni la...ari ahad ni ader org nak sewa homestay... so nak balik kemas la kan..aku pun bawak gak ryan pi...takkan nak tinggai...Mr.King nak bawak ibu...kalau aku tak ikut tinggai aku n Ryan jer kt umah...hehe...so i follow.. so sepanjang kt homestay tu aku mcm biasa la... menembak!!....so..sambungan utk ayat di atas...walaupun Ryan deman...dia tetap leh jadik MODEL!!!....hahahah.....   kt bawah ni la hasil tembakan MODEL yg DEMAM !!!!



 

  

  

  

  

  

  

 
  heheh...kan aku kata...walau pun dia demam...Ryan boleh menjadik MOdel yg baik...takde nmpk riak2 muka 'chommm...'.....lps sesi ni...terus terlena...disebabkan demam tu...lokasi tu hanya di atas katil jerk la...

lepas selesai sumer sesi kemas mengemas..kami pun balik la ke rumah...yelah tak leh nak tinggal umah lalama..sebab si princess yg 2org tu tgk menanti..hhehe....depa dh balik sekolah la...tok ayah la pi amik kt sekolah arini...balik2 jerk sibuk tanya' ibu pi mana?" ...sibuk jer nak tau..yelah sure angin jer bila kena tinggal...hhehe..ader sorang dh merajuk la...aper nak buat sorry....aku pun pujuk la aper lagik...sib baik ader beli baju n legging butter fly...kira cantik la pada mata aku..dekat baju ada Butterfly...kt legging ader butter fly..heheh....suh2 menerai ...dan 2 tu emosi pun bertukar ok...hehe...lps try baju dh nak jadik model gak...ehmm...nak tak nak kena layan la...tp Ayuni jerk...Nureen bz menyiapkan homework la apa lagik... Ayuni tak buat tu sebab dia dh siapkan di sekolah..so dh relaks la tu...ni dh jadik model lak...

 
 Kalau bab bergaya...no.1 !

  

 
tgk la kaki tu...siap bersilang milang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...