Bayang- bayang Hati !

My Precious

05 February 2010

Dah macam duduk di Negeri China !!!

Heheeh...kelakar lak..aku dah rasa mcm duk di negeri China walaupun tika dan saat ini..(tika begini...aku sendiri...uihh..dh kluar lagu Medicine lak dahh...) aku sebenarnya masih berada didalam umah sendiri...naper aku cakap mcm tu...ini sebab dah kedengaran suara Cikgu Hoe yang dah start mengajar anak2 aku Bahasa Mandarin tu.!!!...heheh...dia ckp cina jer..diaorang dh melopong..hehe...actually mmg aku yg suh dia cakap Mandarin tu..aku nak diaorang fluent sebab sememangnya diumah takde sesapa pun yg berusaha nak jadi JackieChan ... kata cikgu Hoe tu tadi...my 2 princess tu actually boleh tulis n faham aper dia cakap...cuma nak balas mcm takut2... so dia kata dia dia akan try nak bg diaorang fluent dlm Bahasa ni.... memandangkan sekolah Chung Hwa 3 ni sekolah Bestari maka level diaorang agak tinggi..so my 2 princess tu dah sah2 la kena work hard...!! takper2 kita sesama work hard ye sayang...ibu pun nak belajar gak ni..huhhu...ibu belajar guna e-dict tu ler.. nak wat camner kena la ikut jugak rentak diaorang dh awak tu sibuk sgt nak hantar sekolah Cina !!! (padan muka untuk diri sendiri...hehhe)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...