Bayang- bayang Hati !

My Precious

19 February 2010

Alahai.. mutiara vs kapur !!!

AQueen ader benda la nak citer kt kowang sumer...ekceli benda ni berlaku masa aQueen balik dr Jerejak aritu ler..sekali ingat nak tergelak pun ader tp.. kalau tak gelak mcm tkde emosi plak kan..  peristiwa yg berlaku ni.. antara aQueen dengan princess aQueen si Nureen Atilea tu ler..citer nyer cmni.. aQueen yg baru sampai kt jeti sebelah pulau ni mmg letih gilerh la.. dh bajet dlm hati dr dalam feri lagik aQueen nak sambar air yg paling sejuk di dalam ini doniya... so bila jer sampai kt jeti.. tak sempat mulut ni nak buka minta Mr. King tolong belikan air.. si princess aQueen tu plak tanya...

Princess Nureen: Ibu nak air tak..? Kalau nak meh Nureen belikan ituk ibu
aQueen : ehmm... boleh le sayang...( dalam hati..ishh..anak aku dh besar..dh bleh harap...tau jer ibu dia ni dahaga bangettt!)
Princess Nureen: Ibu nak air ape? Nureen amik air yg ibu slalu amik tu ye..... 
aQueen: ...Ok Boleh  la ..janji sejuk...Jgn lupa belikan skali utk nureen, ayah n ucu  tau..(sambil amik duit hulurkan dekat princess..)
Princess Nureen: Ok...

sambil menunggu2 tu...aQueen pun melayan la si Ryan...mata mmg tak tgk la arah princess yg dh pi beli air tu..

dalam 2-3 minit tu,..datang la princess hulurkan air aQueen....

Princess Nureen: nah ibu..ni air ibu... 


*

*


aQueen: Ok...thnx ek sayang...(puas hati aku dpt air yg sejuk...)  mana air Nureen?
Princess Nureen : Nureen amik air ni ibu...sedap oooo...
aQueen: mana? air aper yg sedap tu..
Princess Nureen: air ni la bu...


*


*


*


*


*


aQueen: Adoyaiiiiiii!!!!!!!!!!Air ni ker? uhuks (terkedu)
ni yang aku malas nak minum air berkacip2 nihhh... !!!

2 comments:

speedlite said...

pandai nureen....hihihi....sedap noo...

AeMieZ EzZanY said...

hahahah..sedappp...mmg dia kata sedap...uyeen dh penah rasa masa ibu letak dlm peti ais...huhuhu... alhai..berkacip la anak aku ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...