Bayang- bayang Hati !

My Precious

12 February 2010

1. 0 . 0 !!!

100 !!!

Wahhhh ...diam tak diam  ( mana penah aku diam...)...dah 100 entry yg aku postkan dlm blog aku....dah mcm2 layout yg kluar...dh 2-3 kali salin 'baju' ....dh berkali2 terpaksa upload semula segala HTML yg best2.... dah banyak kali gak la ilang HTML yg best2...huhu....ini entry yg paling mencabar... sepanjang aku menambah kerjaya part time sebagai bloggers ni... ni entry yg sungguh 2 menterujakan  aku ...heheh....aper punya ayat daaa..... sepanjang aku mendalami dunia blogger ni..dh byak benda or 'paedah' yg aku dapat...untuk entry ni...aku just nak list  down kan aper jua paedah2 mahupun dividen yang dh aku terima sepanjang aku berblogging...

1. baru ni ku tahu...yang aku mempunyai bakat dalam menulis buku cerita cinta mahupun novel atau pun buku kanak2...

2. aku dah jimat duit sebab tak payah beli album gambar... sumer aku dh post kt dalam  PhotoBoutique aku ni...

3. aku dapat ramai kawan2 baru yg suker sgt singgah kt Boutique aku ni...ader yg jd silent follower..ader yg jadik ' Bising Follower'... ..thanx ek..kengkawan dan kengkawin sekalian..

4. aku dh ader diari yg tak payah ditulis...dh pasti la byk citer aku si Queen ni. citer pasal Mr.King..prince n princess aku....so save dr beli pen n lenguh jari...!! heheh..

5. aku jumpa ramai bloggers2 lain yg lebih terer dr aku..walaupun diaorang takde PhotoBoutique mcm aku...so aku tetap terer di mata sendiri...

6. aku dh memberi berbakti kpd hubby aku iaitu Mr.King bila dia pun dah sibuk2 nak baca blog aku sebab nak tgk gambar dia....!!!huhuuu....(kalau aku tak buh gambar dia..mula la merajuk...itulah..nk jadi superman sgt...Superman Bling Bling..~ apapun dia dh tetap SUPER dimata aku...wink!!!!)

7. aku dapat mengeratkan hubungan aku ngan member2 aku di alam maya...yelah kami ni susah nak berjumpa di alam realiti ...maklumlah aku ni kan dok dalam istana..so dengan cara ni jerk aku bleh berhubung ngan member aku si eda..( kami selalu kongsi gambar power kt dalam ni...nota: hanya power dimata kami..eda pun pemilik photoboutique gak!!!..ngan member aku sorang lagik awa..dia ni suka jadikan aku penasihat perundangan perkahwinan mahupun penasihat rumahtangga..tak lama lagik aku tukar profession lagik...cuma aku jerk tak suh dia jadik penasihat pemakanann aku walaupun dia suka masak..sebab aku rasa...aku dh tak memerlukan penasihat pemakanan utk aku..menu dia sumer tu tak sesuai ngan  badan ai yang dh 'cantik'. ni...huhuh...tp kalau dia masak aku melantak jugak..!!.)

8. aku jugak dpt menyampaikan maklumat penting dlm blog ni sebab ader gak sedara mare aku yg dok jauh2 nun..konon2 susah nak jumpa n susah ...dan susah sgt nak jumpa diaorang...

9. aku dapat merealeasekan tension aku bila aku dapat luahkan semua isi hati dan isi perut aku yg kadang2 bleh membuatkan aku 'kekejangan'...dalam melayari kehidupan aku sebagai  Queen kpd King...Ibunda kpd prince n princess ...kontraktor kpd sumer tuan2 rumah....blogger kpd bloggers2 yg lain...dan lain2 lagi..

10. AKU lah seorang Pengusaha Boutique   !!!!! PHOTO BOUTIQUE!!!!


so..akhir sekali utk entry ni...aku dh tukar gelaran aku ...dr AKU kepada aQUEEN!!!  bunyik lembut sikit kan..??


bye bye...aQUeen nak pegi sembang ngan member aQueen si Edaein!!!!

2 comments:

amelia shafer said...

testing testing..123

thennowh said...

replica bags prada fake hermes r0o19k4i19 replica bags china free shipping replica bags online pakistan his response q4b09c1b87 replica bags ebay dig this m8n71k8r39 replica ysl bags replica bags sydney

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...