Bayang- bayang Hati !

My Precious

07 February 2010

Joy of Life !!!


 Salam...hari ahad yang indah... arini aku spend time ngan Nureen n Ryan ( Mr. King n Ucu tak ikut coz tido.. ).. so aku ngan Nureen n 'Ian Eqy' gi lepak kt Pantai Bersih ( nama jer bersih..takde la besih mana pun..).. sebenarnya aku bawak gi situ bukan sebab aper... sebenarnya nak memenuhi kehendak Nureen yg nak pegi 'bershopping''... ntah mimpi aper la nak pi shopping...nak shopping aper pun aku takto... mcm2 yg dia cari pasal...dia nak gi tido kt hotel la....benci nk duk umah la.." hari cuti asik dok umah jer..jom la kluar..gi shopping2"....aku pun main psyco.n nak melarikan diri dr 'benshopping' tu (benci+shopping).. aku pun ajak la dia gi lepak2 kt tepi pantai tu..main2 pasir.. nasib baik umpan aku tu berjaya...so apalagik..cepat jer la aku start enjin keta...maka bergerak la kami ke tepi pantai...

sampai jer kt sana ...aku buat photoshoot ngan Nureen n Ian Eqy dulu...hehehe

 
 1st possed !!!
 
 Sayang..tengah merenung masa depan ke...? ke tengah dok pikir nak pau aper plk kt ibu jab lagik..


  
 Nyum..nyummm...yummy...

 
 I'm on the R.O.C.K !!
  

  

  

tgh2 buat photoshoot tu...tgk2 tok ibu n tok ayah plak mai...diaorang saja singgah situ lepas balik dr kenduri...last2 tok ibu n tok ayah pun jadik model...heheh



 

sepanjang kt sana.aku tgk..ramai yg bawak anak2 n family... yelah...bila lg nak spend time kan...kan ader byk cara nak isi masa ngan anak isteri... ader yg layan anak2 main pasir...ader yg layan anak2 main layang2... ader gak yang bawak atuk nenek amik angin segar.... uishhh..mcm2 aktiviti la yg ader kt sana....yang melayan anak2 memancing pun ader..( ke anak2 yang melayan ayah memancing...heheh).. kiranya  best gak la...ramai orang...maklumlah ..ari ahad nan indah kan..cuti plak tu...cuaca pun cun2 jer..panas+ berangin...kira ok la...jangan ujan jerk... di tepi pantai nan indah tu.. sesi shoot ni toksah cakap la...heheh...full of joy la... anak2 pun mmg leh tgk la "kehappyan" diaorang tu...termasuk la anak aku Nureen tu... aku pun aper lagik..layanzzzz..

 

  

  
 si kakak melayan adik2...

  
 ader ker ikan encik oiii....aku tgk air nyer semacam jerkk..

  

  

  
 lps mandi pantai..bilas k sini la... ader shower lagik tau...
 ayah2 bz mengejar anak yg baru boleh K.A.K.I !!!!

  
 hehehe...ni untuk anak ke ayah2 ni...???

  

  
 vrommmmmmmmmmmmmmmm......


  

  
 Nureen in da mirror..."mirror mirror on the sand...who  is the fairest among of all."
. !! uikss..dah kluar dialog citer Snow White la..

 
Ian Eqy... tak bleh nak bwk kluar dialog tu la plak...tak sesuai la...


 She's in her own world.....

  

Merenung masa depan gak budak tecik ni...
  

 
 

   Sebenarnya walau sibuk nya kita...bznya kita..aku nak pesan pd korang (n termasuk diri aku sendiri..) supaya kita jgn lupa luangkan masa dengan anak2...yelah kenkadang tu terlalu bz sampai lupa untuk isi masa dengan anak2...yg dia orang mahu ialah perhatian dr kita...dan pasti kita sumer akan tergolong didalam orang yang rugi bila terlepas dr  'masa-masa emas' sepanjang pembesaran diaorang... dan ingat lah..
bahawa...
KEGEMBIRAAN & KEBAHAGIAAN ANAK-ANAK
adalah 
KEGEMBIRAAN & KEBAHAGIAAN KITA JUGA
 dan KEGEMBIRAAN ANAK@ TAKDAPAT DIBELI DIMANA2 JUA.. oleh itu...HARGAILAH MEREKA....

2 comments:

arelan said...

Suka pic yg ayah tgk kejar anak die ms sunset tuh...gudjob n kipidap:)

AeMieZ EzZanY said...

heheh...angah pun suker ngan gambar tu...mmg faveret picture ai tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...