Bayang- bayang Hati !

My Precious

20 February 2010

Asik Makan jer kejenyer..mana la badan tak BUMBUM!!!

Iskk...aduyaiiiiii....cmner la nak kawal 'nefsu' nih..huhu...heran tul cmana org leh jer buat dekkk jerk bila tgk makanan...aQueen n Mr.King ni...asal tgk nak makan...asal makan nak tengok... dh baru lepas pekena Curry Laksa..tup2 pi  'terserempak' plak ngan kedai sekerim ni..hhuhu...sadis tul la... sian tgk kedai tu takde orang masukk.. maka ..kami pun masuk ler...huhuhu...

 

Haaa!!!...tgk tu..saper yg jalan kt depan.. Mr.King dulu.. aQueen ikut jerk.. 


Hajat dihati nak oder yg ader byk2 hati ni...huuhu...tp yg ni besar sgt saper nak abiskan.. kang bawak balik umah cair lak... last2 amik yg ni...


Boleh la  ader gak hati seketul tu...dr takde hati langsung....huhu..


tp ini baru betul2 ai punyer 'HEARTY' bukan berhati2 dijalanraya tau....LUV U


tgkk...dia nak belasah hati yg seketul tu la tuh...



Apehal lak senyum menggoda ni....shuuhhh...shuhhh...jauh sikit... jgn goda ai..


Now...my turn! Yummy..delicious..!!!


 

ai pulak la nak menggoda...ader kowang tergoda..?? huhu...takde 'maknyer' nyer...

 
Smile...ader lah rahsia awek muda.. ( muda masa umo 20..now dah 30++..so takde mudernyer lagik)

2 comments:

speedlite said...

isk...makan ja..pi la amek gambaq tgh eksesais ka...:P

AeMieZ EzZanY said...

hahahah... kalau aku amk gmbq eksesais.. stgi org tak kejib mata!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...