Bayang- bayang Hati !

My Precious

19 March 2011

Nak jadi Model?

Adoii.. budak2 zaman skang ni..ader jer gayanya bila berposing..
tak kira yg kecik ke yang besar ke.. sumer sama..pandai jer kalau suh bergambar..
aper ke nak jadik model?
nak jadik model pakai baju terdedah sana sini?
pakai baju macam tak cukup kain.? 
beli henbeg memahal boleh..beli kain kasi cukup 4 meter tak boleh? 
sebut pasal terdedah ni aQueen teringat minggu lepas havoc pasal pencarian gadis Melayu  untuk filem ke theater ke aper ntah..
ader ke disuruhnya berkemban..BERKEMBAN hokeyy!!!
pencarian gadis Melayu amender camtuh..
pihak penganjur tak alert langsung pasal sensitiviti masyarakat skang.. macam tu ke nak tunjuk contoh or dijadikan contoh pada yg muda n kecik2 ni.. merosakkan minda n akhlak betul la..
yang peserta pun satu.. tak de maruah ke..kalau org suh buat benda yg tak sesonoh tu nak sangat ikut..
kalau buat benda yg baik..sopan..takmo plak dengar cakap..ishhh..ishhhh.. 
minta dijauhkan la dari sedara mara kita yer.. aQueen pun takut jugak..
yelah.. anak perempuan ader 2 orang.. kena la jaga.. kanag kerana Mulut badan binasa.. ee.... nauzubillah..

aper pun skang aQueen sedang ' bersusahhati' bila tengok gambar si Nureen Atilea ni..
nampak2 gaya nak memodelkan diri terserlah. huihhh... 
kalau model pakaian muslimah tu boleh la dipikirkan..
tp mana ader org pakai jubah..baju kurung nak berposing maut cengginik.. ikut suka ko je nak ye... dahhh!!.daahh!!.. takde model2 nyer.. jadi model ibu sudah..!! 
jangan nak ader hati nak kemban sana sini ye..!! pleaseeeeee..







tengok tu.. sumer dia yg gayakan.. takde sapa yg suruh..ishh..ishhh..
anak sapa tak tau!!!.. mana mak dia ni???






ada hati nak jadi model jugak..Model Baju Mengandung! voley ke??

4 comments:

Anonymous said...

pandai nuyeeennn bergaya...ada harapan jd model tu...nanti suh dia duet ngan eve..=)

aQueen said...

hahaha.. ifa.. jgn nak kasi kak aemie susahati.. haha

tricksrex said...

kekekeke
syabas adikku syabas
mari kasi susah hati ibu

haha la ibu takdenye nak jadi model tu
model pakain muslimah ok pe
takde kemban kemban ponnn

aQueen said...

iyolah kalau tak komban..kalau yo.. siap ko ye.. ngan ko ngan adik ko .. sumer obu rotan n jemur bwh oven keni rojes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...