Bayang- bayang Hati !

My Precious

12 December 2010

Servis Bertukar Tangan !!!

 (kredit: Mr.Google)


Semenjak 2 menjak ngandung + dah dekat nak bersalin ni.. 
banyak la kerja2 yg dh bertukar 'servis'.. hehe.. 
kalau dulu.. kena wat macam2.. skang ni agak relaks sikit..

mengada2 kan.???. siap suh org wat macam2.. hehe.. ala.. time ni la nak mengada2 pun..
ada org yg sanggup ekceli terpaksa wat benda ni sumer..
Mr.King dh menjadik orang BIBIK yg bertanggungjawab kepada seluruh ahli keluarga kami.. 
hehe.. sian dia.. byk jugak keja dia skang.. antara nya ialah..

membasuh baju

menyidai baju

membasuh pinggan mangkuk

menyapu lantai 

mengemop

memandikan Ryan yg lasak

banyak kan kerja dia.. tau naper dia buat sumer tu.. sebab.. malam2 aQueen yg kena jaga Ryan n Nureen..

budak 2 org tu kalau takde ibu.. tak tido.. plak tu.. bila tgh malam si Ryan suka jaga malam.. 
mau kena main + melalak dengan dia tgh2 malam buta tu sampai sejam 2.. dah sah2 la tak cukup tido..
ibu ngandung kan kena dapat rehat yg cukup..(alasannnn...!!!!)
selain dr tu.. kalau siang.. aQueen cuma masak jer.. dok kt dapur.. 
best kan bila 'servis' bertukar tangan ni.. hehe..
lepas ni ko jgn mimpi la nak bermaharajalela wahai aQueen ooiii...
 lepas jer habis pantang.. keadaan akan menjadi seperti sediakala.. huwwaaaaaaaaaaaaa....

btw.. to Mr.King..


I LOVE U BABEH !!!

2 comments:

ummiprincesses said...

ok la tu aqueen. bila lagi nak merasa orang lain buat keje. time ni la nak demand lebih-lebih pun.

AeMieZ EzZanY said...

hahah.. time ummi bermanja2 dh lepas ek.. lps ni tkde lg dahhhh.. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...