Bayang- bayang Hati !

My Precious

26 December 2010

500 BLOG !

Ni ha.. ! En. Ben kita buat hal lagik.. heheh.. takyah citer lebih2.. korang nak tau.. pegi kat 500 BLOG ni.. baca n faham seniri...
yang penting... letakkan banner kt bawah ni..

 
 


Letak  banner banner-ben-3 ini.. 
- SIAP !

TAJUK:  500 BLOG ! dan linkkan ke entri ini
- SIAP !

Tuliskan serba sedikit mengenai diri anda dan tujuan jadi blogger ..
Tujuan jadik blogger?
Ala.. nak testing skill menaip (mengumpat..mereka-reka citer~ bukan fitnah hokeeyy..dan yg penting skali nk tunjuk (menunjuk2)  hasil hasil gambar yg aQueen amik sepanjang kehidupan bergelar kontraktor yg ada DSLR
(mcm la amik gambar tu cun sangat !!) 
ala.. kalau tak cun pun apa nak heran.. bukannya keja photographer pun... dah namanya pun Kontraktor..!! (En.Ben nak renovate umah leh contact aQueen ek...)

Tinggalkan url entri anda di entri ini ...
- SIAP ! klik Dari Lensa Turun ke HATI !

tolong paste url anda sekali saja untuk mengelakkan gandaan di senarai ..
- SIAP !

6 comments:

Myra Ayreen said...

salam kenal ....


saya salah seorang dari segmen ni ...


jenguk saya balik eyh !

http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

Ask said...

Anak Mak dtg sini n follow.. Jom ramai2 jenguk blog Aku Anak Mak plak hehe =)

Mimiey.. (^-^) said...

salam kenal dari mimiey...

nasyieen.blogspot.com

Matika said...

mamat pun dh join..salam singgah dari mamat..
jangan lupa follow mamat aw..nnti sdih mamat..he3
http://luahan-hati-matika.blogspot.com/

Anonymous said...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David

SITI ZULIANA said...

Assalamualaikum.. saya dah singgah, harap singgah saya punye pulak, terima kasih bnyk2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...