Bayang- bayang Hati !

My Precious

24 March 2010

Ryan Jumpa Syeikh Dari Mekah !

Salam... kelmarin ader sorang Ustaz dr Mekah datang ke rumah aQueen.. Ustaz ni datang ke Malaysia atas beberapa urusan dan dia menyewa homestay milik family aQueen.. SERI EMBUN HOMESTAY... dah seminggu dia menyewa homestay kami tu.. so kelmarin dia ada datang singgah di rumah kami di SERI INTAN sebelum dia berlepas pulang ke Mekah hari ini... Bila dia datang tu....aQueen mmg tak sangka yg prince Ryan nak kan dia.. slalunya dia takmau kat sesapa pun.. ntah apa la angin dia aritu mau pulak duduk dia tas riba Ustaz tu n siap main2 janggut lagi... hehe.. masa kt riba Ustaz tu..aQueen nampak Ustaz ada bacakan sesuatu n hembus ke kepala Ryan.. aper la agakknya dia baca tu ye.. teringin nak tau...apapun doa yang Ustaz tu baca pasti yang baik2 saja... insyallah berkat doakan dia.. sesuatu yg MIRACLE mungkin berlaku.. AMin...

tengok tu... dia main2 janggut... tangan Ustaz tu tengah dok tadah tangan berdoa.. Amin...

Ryan tgh bersantai di atas riba Ustaz

Ni Ustaz Nazim.. ustaz ni anak angkat ayah aku... 
dia la. yang 'belah mulut' Ryan masa aqiqah Ryan dulu...

5 comments:

tricksrex said...

mgkin sbb ustaz ni yg belah mulut die dulu so die pon ngam kot kak..
moga baik2 saje ye~

fisa othman said...

moga berkat doa Ustaz ni Ryan akan makin sihat kan...

AeMieZ EzZanY said...

trex..buka ustaz yg berjanggut tu yg belah multu Ryan dik oiii..ustaz yg tgh dok bersalam depan pintu tu yg belah mulut Ryan.. aper2 pun...kira ok la kan ..sebab dia mau kt ustaz tu..

fisa: insyallah...amin..

joegrimjow said...

iA akan baik2 semuanya

AeMieZ EzZanY said...

thanx joe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...