Bayang- bayang Hati !

My Precious

03 March 2010

Ibu boleh tolong tak?

Salam..Pertama skali nk ucap Tima kasih pd ibu sebab pinjam kan page ni utk sayer ...nak luahkan perasaan kejab jer....

Skarang ni... ibu sayer kater sayer suker  sangat buat muka..ader jerk memek2 muka yg saya buat..kenkadang sayer suker buat2 nangis..yelah tak kuar air mata tu ..namanya buat2 nangis ler tu.. kenkadang dalam menangis tu sayer bleh senyumm....heheh....plak tu sayer suker masukkan aper2 jer dlm mulut sayer.... sebenarnya sayer masukkan aper-aper ajer dalam mulut tu bukan sebab sayer lapar...tp sajer jer sayer suker2... kalau ibu tak kasik sayer akan mengamuk sampai dengar 1 taman nih!!.. 


ibu tu pulak tak kira siang ke..malam ker.. pagi ke...asik amik gambar sayer jer kerjer dier... aper dier takde kerjer lain ker???... sampai sayer nak tido pun susah... lampu flash (sayer dengar ibu n ayahcik sebut speedlight SB600)... lip lap..lip..lap...eeee...sabar jer la.. ayah pun relaks jerk.. tak marah kt ibu pun...ibu boleh tolong tak letakkan kamera tuh.... sayer nak tido dh ni.. hehehe...tima kasih yer ibu coz kasik sayer guna blog ibu ni utk meluahkan perasaan sayer...

 


  

  

  

  

  

  





from : ANAKMU
AYRELL RYAN REEZQY


7 comments:

tricksrex said...

ini kes dera ni
hahaha..
kak singgah komen kat sini ek nnt

http://trexmakancicak.blogspot.com/2010/03/kamiblogger-biggest-contest.html

precious innocent said...

ibu ryan obses dgn ryan la tu...

-mama emma®-

AeMieZ EzZanY said...

trex: ok... nnnti akak kasik komen momen ek..

mama emma: heheh.. itulah... sama la kita obses ngan RYAN!

Zoul said...

Aduyai.. geram toi ngan pipinya tu.. hihhhh... cam nak gigit plak.

AeMieZ EzZanY said...

salam ...zoul..thx sudi singgah... nak geget meh la..ibu dia ksik free...

*Miss Geli^ said...

comelllll...ai loikee..

AeMieZ EzZanY said...

Nora...leh masuk waiting list baby alia tak? heheh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...