Bayang- bayang Hati !

My Precious

27 March 2010

Bangunan Apakah Ini..???

 Bangunan apakah ini ? 
Sapa yang dah tau...diam...buat2 tak tau ye...!!! heheh..





Salam.. tahukah kalian apakah nama bangunan ini... gambar bangunan ini aQueen amik masa perjalanan balik ke Kelantan berjumpa ibu Mertuaku Tersayang ...Kalau nak tau..kepada sesapa yang tak tau ini adalah Masjid Rantau Panjang.. cantikkan..rekabentuk yang sangat unik... ader ciri2 keislaman n rekabentuk bangunan di Negeri China..ye ke..?ntah la ..sebab  aQueen main hentam jer..negeri China pun belum sampai.  heheh....



Kalau korang nampak... kt tiang tu.. ader ukiran nama2 rasul...uihhh... cantikkan..?

4 comments:

Salwa Hamzah said...

haah baru perasan la ada nama kat situ...

last sekali pi kelantan masa form 1 beb!!!tak nampak benda2 nih...

AeMieZ EzZanY said...

itulah...kelantan sudah maju!... bangga ai jadik menantu org klantan! kuikuikui....

speedlite said...

kelantan sudah maju...dah tak gerhana lagi...hihihi
aku suka la gambaq hg...very nice blue background...sgt natural....:D

AeMieZ EzZanY said...

eda.. aku setting mode jer... laki aku yg shoot.. aku tak kluaq panaz..dok riba Ryan..kalau angle tu cun tu dia la dapat kredit.. tp kalau biru awan tu yg cun..kredit utk aku!heheh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...