Bayang- bayang Hati !

My Precious

30 January 2010

Ryan dh pandai beremosi..

Hehe..kelakar tgk Ryan td...aku baru balik dr market beli brg malam ni nak buat BBQ kt umah adik adik aku di Balik Pulau.....dia mcm biasa la hepi jer bila tgk aku masuk umah tu..aku pun acah dia la kan..dah tau dah bila nmpk muka aku jer dh sure nak minta makan..dia kan dah pandai makan skang ni...so bila aku tgk dia lapar..aku pun sit down n nak suapkan dia kuih yg aku beli tu la...masuk sekali 2 dlm mulut dia tu hepi jerk...lps tu sajer kali ke tiga nak suapkan kuih tu dia taknak..sajer jer nak memain la tu...aku pun panggil2 nama dia..dia tgk tp tak datang kt aku...so aku sesaja la buat2 nangis bila dia tak datang tu...tau aper dia buat...dia pun samer2 nagis gak!!!..agaknya sedih la kot tgk muka aku ni...dh pandai beremosi anak aku ni..sian..dia dipermainkan..hehehe.. lagik satu skang ni dh ''banyak mulut" dah pandai bising2...kalau tgk org tak layan dia mula la mulut tu...bising...abobabo...babooo..vabooo......ntah apa la yg di dok sebut pun tak tau...ishh..Ryan...Ryan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...