Bayang- bayang Hati !

My Precious

25 January 2010

da COLOURS of IKEA wif EDA ~kami org BUJANG ~!!!

wahhhhhhhhhhhh..!!!!!.best bestt nn bestttttt...aku n eda atlast dapat membujang seketika..hehe...bukannya lama pun 2hari jerk...yelah kami kan nak attend course fotografi kt FOTOTEACHER.COM.di Cheras so..sepatutnya kelas start pd hari Sabtu..kul 9 pagi...tapi aku dengan sesuka hatinya merafak sembah kt MR.KING minta nk pegi awal sikit sebab nak berwindow shopping kt IKEA!!!...hehe...sebarang jer...sbnrnya niat dihati tu mmg nak shopping bukan nak window shopping..heheh ..memandangkan Eda yg dok KL tu pun 'kaddang-kaddang' (mcm P.ramlee sebut dlm  citer Nujum Pak Belalang tu..) maka dia pun dgn semangat wajanya terus 200% bersetuju dengan cadangan dr aku....nama jer org KL..tp nk gik ikea 3 thn sekali...hehe...sori ek Eda..

So..dah sampai tu mcm biasa la...ushar katalog dulu....huhuhu...rasa mcm nak amik sumer jerk...byk brg2 murah n cun2 thn ni...(walaupun brg2 thn lepas pun aku tak beli2 lagik...)Byk la gak benda yg mmg masuk dlm LIST KEPALA HOTAK aku nih...namun disebabkan faktor muatan berlebihan dan pengangkutan yg terhad byk la yg terpaksa aku buat disaat romantis..eh romantis lak...saat akhir....antara benda yg terpaksa aku 'korbankan' adalah almari n laci yg sangat2 cun ( menurut pandangan aku ler..mengimpikan sesuatu yg berkaler putih n simple..)..serta karpet hijau plain berbulu2 tu...aku mmg takdak hal nak bawak naik bas..tetapi masalah yg timbul tu..transport utk bwk almari n laci  dr IKEA ke umah Eda...walau pun keta baru dia NAZA RONDO tu mungkin muat...aku tak sampai hati nak wat keta dia tu mcm van..heheh...sayang lak tgk keta baru dia tu jadi pengankutan brg2 aku lak..kalau aku jd keta dia aku pun akan kata..AKU NI KETA..BUKAN VAN!!!hehe...kan Eda..aku memahami perasaanmu...

Selain dr tu aku mmg nak beli brg utk bilik anak2 aku...nak cari lampu yg cantik2...cermin yg cantik2..frame yg cantik2..almari yg cantik cintok...hehe...so yg sempat amik cuma lampu2 bentuk bunga2 yg sgt2 sweet...takper lah..maybe next time la aku berhempas pulas utk bershopping...heheh...

By the way...Eda..thanx ek sudi melayan kerenah aku yg macem-macem ni...hehe...best jalan ngan hang...makan meat ball 15bijik...hehe...nasi ayam percik  n minum ayaq yg leh tambah2 tu..tp kita tak tambah pun ...heheh...so..saksikanlah ke 'enjoyan' aku n eda kt IKEA!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...