Bayang- bayang Hati !

My Precious

08 January 2010

No Birthday Party 4 u MR.KING..!!!


MR. KING turns double three !!!!

Yeahhhh.....!!! 8 Januari  adalah beday Mr.King..my luvly hubby..yg ke 33...hehe dah tua dahhhh... thn ni aku n Mr.King mmg tak sambut pun beday kitaorang sebab kitaorang 2 ader M.I.S.I  yang lebih penting dari menyambut birthday....NO PARTY!!!....NO CAKES!!! ...NO PRESENT!!!!..(mmg cipta sejarah tul sebab slalunya ader sambutan kecil2lan yg disertai ahli keluarga yg sememangnya tak ramai tu.....heheh...)...berbalik pd  M.I.S.I tu insyallah akan diumumkan bila semuanya dh bersedia dan berjalan lancar...

Disebabkan takde party,cake n present...aku ajak jugak la Mr.King utk pegi Hi-Tea....yelah makan2 jer la...sebab sian la plak sebab tak buat apa2 kan...heheh...kitaorang gi kt JJ kt Perda ni jer...just lepak2 n makan2 sambil chitchatting...so kt sini ader a few pics yg aku tembak sambil2 makan2 tu...



 The Birthday KING & QUEEN


The Strawberriesssssssss....Ice Blended


The Mushrooommmmmm Souppppp!




2 comments:

Salwa Hamzah said...

dating aaaa.....???best..best...

Amelia Shafer said...

dating, chitchating n shooting!!!!! beng..beng!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...