Bayang- bayang Hati !

My Precious

31 January 2010

da Beautiful Weekend ~ I.C.E.C.R.E.A.M !!!

Weekend kali ni aku n family spend time kt umah adik adik aku = umah adik ipaq aku = umah besan mak aku  ..hahahah... di Balik Pulau ..sajer jer..actually rindu kt anak sedara aku si adik baby..konon2 nak suh dia yg balik Taman Bunga Raya tp last week dia dh balik..time tu aku gik KL ..so aku decide kami jerlah gi sana nk jumpa dia kan..kami decide nk buat BBQ kt sana mlm ahad n terus tido kt situ...esok pagi nya kami akan gi lepak2 kt tepi pantai kt Pasir Panjang tu..dekat sgt dgn umah diaorang dlm 5 minit perjalanan jerk..kira sumer plan mmg berjaya la.. ..tghari Sabtu tu aku, Mr. King, Prince n Princess bertolak la ke Balik Pulau tu..Ibu ngan ayah tak ikut sebab ibu keja..tp diaorang akan join kitaorang bila ibu dh balik dr keja nnti..on the way nk ke Balik Pulau tu kitaorang singgah makan kt Bayan Baru..aku suker sgt makan kt kedai ni.. variety n sedap sgt lauk2 dia.. teringat masa ngandungkan Ryan suker gi makan kt sini..(sori ek takde gambar gerai tu..hehhe...ala dekatngan Hotel Seri Malaysia)

 
Mr. King tgh mengusung Prince dlm seat..sian nak kejutkan ler tu kononnya..
  
 Apasal kakak tgk ibu ni..(mender la ibu ni...asik menembak jer kejernya...)

  
 Dah bangun si tecit ni..nk lintas jalan...

  
 Uychuu...sempat lak berposing...ni baru ader can melaram baju yg beli kt KLCC..

lepas jer abih makan kitaorng proceed terus ke Balik Pulau..eee...panas sgt time sampai sana... kitaorang gi awal tu bukan apa..segala ayam, daging, sotong sumer ader kt kitaorang..n nk kena perap dulu sekurang2nya 4 jam sebelum (ini info dr tokmak la ni..)..tokmak yg buat sumer ingredients tu...mak buat sedap ooo...dia letak halia, lengkuas, madu gula n garam jerk..tp sedap...hehe...tgh2 panas tu ader lak sesi memakan aiskrim Mesia...sumer belasah makan eskrim Mesia ni....


yang T.U.A


*



*



*



*



*

  

yang dekat2 nak TUA


*




*



*



*



 


yang MUDA


*



*



*




*



*



dannn.......
*


*


*


*


yang terlalu MUDA!!!!

  

 

lepas jer sesi makan eskrim Mesia ..tak cukup dengan tu..belasah plak eskrim Indonesia...heheh...
eskrim international...

 


 

huh...cukup2lah sesi makan eskrim ye...kalau aku citer pasal eskrim ni..mmg tak abih la entry aku ni...hehhe...untuk entry yang seterusnya aku akan citer pasal BBQ malam tu ye...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...