Bayang- bayang Hati !

My Precious

11 January 2010

Finding NEMO ~~~~~~ PRINCESS'S BED!

Smlm...aku n Mr.King  pegi mencari katil baru utk princess..yelah..skang umo diaorang dh masuk 7 tahun so..baru kini aku nak asingkan diaorang dr tido ngan kitaorang....heheh...lambatnyer...aku dulu ibu kata umo 5 tahun dah totally seperately dr tido ngan ibu ayah...huhuh..nak wat camner...si Nureen & Ayuni tu mmg susah sgt nak tido asing...tp ni dh terpaksa ler..dh besar sgt...mmg dh lama dah kasik can...hehehe..

Aku dah explain naper diaorang dah tak boleh tido ngan kami...now diaorang mmg dh faham...but..we must setup a new room for them..!!! A room which is can be their HEAVEN!...huhu...camner tu nak wat jadi heaven or paradise tu....setelah bermeeting ngan 'ahli mesyuarat tingkap' kita orang setuju nak extend kan bilik2 yg ader  tu to make it bigger...n comfortable for them....so now everything is in progress..

So sambil2 tunggu progress extention tu siap..aku n Mr.King try to survey katil utk diaorang ... kalau ikutkan taste diaorang mmg nak yg 'betingkat-mingkat' ..nak yg coloufull ...nak yg ader unsur2 kartun n mcm2 lg la yg diaorang demand...tp aku nak yg sesuai utk sumer means yg tak nmpk mcm budak2 sgt...n sesuai utk dewasa jugak..yelah mybe ader tetamu ker yg datang nak tido kt umah kan...)....try to find katil yang agak boleh dipakai oleh diaorang at least sampai teenage ...or even sampai kawinnn...hahahaha..melampau ler tu... aku mmg tak minat yang mcm bentuk2 kereta ker...bentuk doreamon ke...hehehe..tak suker....!!!!! Harap2 pencarian 'KATIL PRINCESS' berjaya....

So kt sini aku letakkan gambar2 bilik2 yg mungkin akan di'curik' ideanya oleh aku...hehehe...actually terlampau byk bilik2  idaman..tp aku kena tgk kesesuaian utk  RUANG & WANG!!!!!..hahahah....





5 comments:

amelia shafer said...

testing123

:: @ m e r a l i t y :: said...

ni contoh yang nak diciplak ka..terkezut ingt bilik depa camni...huhuhu

amelia shafer said...

heheh,,angah...tak lama lg bili depa akan jadik lebih GEMPAK dr bilik2 ni...nak sewa wat bilik pengantin pun bolehhh...tungguuuuuuuuu!!

Noor said...

muahahahahaa.... suka suma! sgt cantik

amelia shafer said...

kan..?cantikkk sgt.. ibu pun gilak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...