Bayang- bayang Hati !

My Precious

08 December 2009

Weekend....huhu..terlepas event yg bernilai RM70,000!!


Ni la si hensem Ehsan tu...Ryan tu syok jer dok kt orang encem!

sambil dok tunggu pengantin sampai dr butik..Nureen la shot ni








Salam...seperti biasa aku nk up sikit gambar2 yg aku shoot masa weekend aritu... ari ahad lepas mmg aku tak ikut adik aku yg pegi shoot gambar pengantin Mai & Z utk resepsi sebelah pihak lelaki...mmg frust sgt2 sebab tak dapat tag adik aku aritu utk majlis yg mmg sgt2 grand...dengar citer sampai mencecah RM70,000!!!! uihhh...rugi sehhh..yelah pengantin lelaki tu kontraktor...dengar citer terkenal la area Tasek Gelugor tu.. actually kami mmg dh shoot utk majlis akad nikah n resepsi sebelah pihak perempuan..sepatutnya ader photographer lain yg supposed cover event sebelah pihak lelaki...tup..tup pengantin lelaki n perempuan tu takmo lak amik orang lain...dia nak Alan gak yg shoot...sebab dia dh berkenan sgt2 ngan Alan masa Alan shoot utk akad n resepsi sebelum tu...nak tak nak terpaksa la dia ikut..sebab diaorang deal ngan butik..so alan ikut jer la...unless la kalau Alan dah ader event lain kan...yg paling ruginya aku....huhuhu...rugiii...byk sgt benda best2 yg aku terlepas... Berbalik kepada kenapa aku tak leh joint Alan tu sebab aku ikut rombongan pengantin yg datang dr Shah Alam...pengantin perempuan tu kenalan rapat family aku...so kami menyertai la rombongan utk bawak pengantin perempuan tu...abang pengantin perempuan iaitu Dalina tu besfren adik aku...nama dia Ehsan...dia jugak jd BEST MAN utk wedding adik aku dulu...alhamdulillah...cuaca pun elok...majlis berjalan lancar...to Dalina & hubby...selamat pengantin baru...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...