Bayang- bayang Hati !

My Precious

18 December 2009

Episod baru kini bermula Anak2ku..

Salam...ehmmm...seharian arini aku spend time ngan anak2 utk bersama2 membeli belah utk persiapan bg diaorang menempuh alam yang baru..pejam celik pejam celik anak2 yg baru jer aku rasa melahirkan, membesarkan kini akan melangkah kesatu lagi fasa yg baru iaitu ALAM PERSEKOLAHAN...tak terasa masa berlalu pantas...terasa masih byk ruang yg perlu aku isi utk bersama2 mereka menjalani kehidupan...tp itulah hakikatnya yg perlu kita terima..kita tidak akan dapat menahan M.A.S.A itu drpd berlalu...yg perlu adalah untuk kita mengejar masa...Alhamdulillah aku punya peluang untuk bersama2 melihat mereka membesar di depan mata...meniti hari2 indah bersama...dah pasti aku akan merindu saat2 mereka ketika kecil...rengekan...tangisan...yang kadang2 menguji kesabaran aku sebagai ibu...apa yg aku harapkan agar aku berpeluang untuk bersama2 mereka dalam apa jua fasa yang akan mereka tempuhi..dah pasti aku ingin merasai debaran ketika mereka berjuang untuk menempuhi peperiksaan seperti anak2 yg terdahulu...dan kemudian melihat mereka menggenggam kejayaan demi kejayaan!!! Untuk anak2 ibu tersayang...Nureen & Ayuni...ibu doakan agar kalian sentiasa diberi hati yang terang untuk menerima apa jua ilmu yg akan diajar...insyallah ibu pasti anak2 ibu akan termasuk didalam golongan anak2 yg bijak...Amin..




On the way nak masuk Sunway Carnival Mall tu sempat lagik berposing...




Nureen tgh menerai kasut...aku carik yg simple n nipis...takmo yg berspan-mepan..lambat kering..



Ayuni punya turn la plak...si adik Ryan setia menanti...akan tiba masa adik nnti ye sayang..




Ha...tgk tu betapa sibuknya diaorang men'shopping'kan diri...rasa semuanya nak....huhu...kopek poket ibu...




Sorang pilih sebelah kiri..sorang pilih sebelah kanan..masing2 dah ada taste masing2..takmo yg sama2 mcm kembar tu la...ibu n ayah diaorang selalu pilih yg sama sebab takmo kasik G.A.D.U.H!!




Ya Allah...sempat plak pi exercise...ishhh...Nureen kata " ibu...perut uyeen dah kempis bu..." ibu jawab.."a'ah la sayang...ibu pun nk naik la...nnti ibu suh ayah beli 1 ek..."




Dah letih makannnnnn....this time makan ni jer la.. THE CHICKEN RICE SHOP..
Bukan sekadar nasi ayamm...




Lepas bershopping n makan...bermula sesi berposing sebab lokasi tu dekat dengan entrance kluar...so kita possing jer la...bukan kena bayar pun...







Nureen kena tinggal coz asyik makan jer kejenyer....beli whipped potato untuk adik Ryan...
last2 dia yg balun...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...