Bayang- bayang Hati !

My Precious

15 December 2009

Destinasi holiday telah bertukar...sabor jer la...!!!

Salam...ishh sabor jer la...slalu cik abe ni buak lagu ni...suka buat plan yg leh kasik aku sakit jantung tul la...
citer lebornya mcm ni...sempena ngan cuti sekolah ni..aku n family mmg bercadang nak pegi relaks or senang cakap gi holiday kat mana2...sebab kepala dh tensen sgt buat keje..so bila dah reda sikit keje tu kami nk la release tensen kan...adik aku n wife dia pun time ni la nk berjalan pun sebab kalau tak tibanya time cuti sekolah tu jgn harapla diaorang punya waktu nk spend utk family..maklumla 2-2 org cikgu n cikgi...so byk la tempat2 yg dicadangkan termasuk la Bukit Tinggi, Pulau Pangkor, Cameron Highland...so setelah dimeeting-meeting kami semua sepakat nak gik Cameron Highland...patutnya bertolak pagi2 sabtu 12.12.09 tu..jd mmg aku tak standby aper pun barang sebab takde la nk bwk berberan2 kan...


Dok tak dok lepas jer hubby balik semayang Jumaat (time lunch tu)..en.hubby sudah buat lawak la plak...dia kata..."ibu ..angah kata dia nk balik kelantan..."...uiks...hampeh tul la...mana ader aku kata (walaupun sebenarnya aku suker sgt balik sana nk shoppingggggg)...ibu pun tetiba kata "JOM!!!" ..dah tu diberi sokongan padu lak leh adik ipar aku si Maz tu..."JOMMMM"....dah sumer mcm xcited jer..aku pun OK la...dalam 2 jam lps tu..dh ready sumer barang (sib bek duit ader ready lebih sikit..hehehe) kami pun bertolak...lebih kurang jam 6ptg kami sumer...(aku, hubby, anak2, ibu ayah, alan, maz n si mulut potpet2 tu pun bertolak....alhamdulillah...perjalanan sgt lancar (walaupun berkali2 berenti sebab makan minum kencing...dll)....kami selamat sampai kul 12.30tgh malam..dan yang pasti  mak mertua, ayah mertua aku terkejut gilerrrrrrr!!!nk wat camner...(sori mek ayah...anak mek ayah nk sgt buat surprise....).bukan mek ayah jer surprise..kami sumer pun ter surprise...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...