Bayang- bayang Hati !

My Precious

31 December 2009

2009 YANG INDAH ~~ Selamat Datang Bahagia 2010 !!

INDAH.!!!!...ungkapan yang sangat tepat utk aku reflexkan kpd tahun 2009... hehhe...naper INDAH? aku ader a few reason sebab aku letakkan INDAH sebagai Ungkapan KERAMAT dalam kehidupan aku sepanjang tahun 2009 ni...so bersempena dgn 'pemergian tahun 2009 ni dan  kedatangan 2010 ni  aku list downkan...antara reason yang termasuk di dalam senarai panjang dah aku pendekkan ni adalah...senarai ni bukan mengikut priority or 100% ye...secara umum nyer la..

2009 amat I.N.D.A.H bg aku kerana..

1. aku berjaya 'MEMENGANDUNGKAN' diri aku setelah hampir 7 tahun berehat panjang...hahahahah (indah ke tu??) dan melahirkan seorang PUTERA  PERTAMA yang dinanti2 kan oleh seluruh seisi keluarga  pd 20/5/2009 pd pukul 2.42pagi berat 2.5kgs yang diberi nama AYRELL RYAN REEZQY!

2. berjaya MENEMPAH BAJU MELAYU & SONGKOK  ketika umur RYAN baru 40 hari untuk PUTERA yg dilahirkan SIHAT & COMEL!! (actually aku jer nmpk comel walaupun dia takde la comel mana pun...)

3. dapat surprise HONEYMOON dr MR. Darling di CAMERON HIGHLAND  (lama sangat tak kluar berdua...rasa mcm best la pulak...)

4. dapat ANAK SEDARA yang PERTAMA iaitu baby GIRL...yang diberi nama ANYSS AYRISHA DAYANY...baru terasa panggilan 'IBU ANGAH ' tu bermakna....

5. membeli MY NEW BABY  ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~   DSLR NIKON D90   & henpon N97!!

6. aku berjaya MEMATANGKAN DIRI aku dan BERJAYA menempuh DUGAAN yg MAHA HEBAT ...dengan JAYANYA !!!! (aku jer tau aper dugaan tu......mmg tersangat MEGA DUGAAN tu....)

7.  beraya dengan 2 AHLI BARU   si ABANG BABY & ADIK BABY....!!!

8. melalui saat2 indah semasa bershopping BARANG2 SEKOLAH untuk MY 2 PRINCESS yang akan masuk darjah 1 pd tahun 2010 ni....(mcm tak caya diaorang dh besar....)

9. BERJAYA menghadiahkan NOTEBOOK kpd ayah utk birthday present dia...dan berjaya MENCERIAKAN IBU atas sedikit 'SAGUHATI' cukup untuk buat IBU TERSENYUM..

10. dan akhir sekali...INDAH sebab AKU BERJAYA MEMPERTAHANKAN KEBAHAGIAAN KELUARGA AKU bersama IBU, AYAH n ADIK serta ADIK IPAR aku dan MEMPERTAHANKAN KERUKUNAN RUMAHTANGGA yg AKU BINA bersama SUAMI TERSAYANG & TERCINTA....dihiasi dengan ANAK2 yang COMEL serta CERDIK!


UNGKAPAN TERAKHIR UNTUK TAHUN 2009

Kalau ditakdirkan yg baik itu datang..alhamdulillah..
Kalau ditentukan yg buruk itu diundang...nauzubillah....
Moga tahun baru lebih bermakna dr tahun sebelumnya...
& lebih Membahagiakan untuk selama-lamanya...
Amin ya rabbul'alamin

SELAMAT DATANG BAHAGIA 2010 !!!

2 comments:

pak long said...

salam...
moga berbahagia ditahun 2010..

amelia shafer said...

salam....thanx ..amin...same wishes goes to you too paklong..n thanx gak coz sudi melawat blog saya ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...