Bayang- bayang Hati !

My Precious

17 December 2009

@ Queensbay + TGI Friday's










Salam..semalam aku bawak anak2 aku pegi Pulau...sebenarnya nak gk amik maid aku di jeti ..dia bru balik dr Medan...balik bercuti + beraya kt sana...so dh lebih kurang dekat sebulan dia balik (dia tak tau betapa kalutnya aku masa ketiadaan dia sebab aku tersangat la bz ngan kerja..tp nk wat camner..terpaksa la buat apa yg boleh...) so sementara tunggu feri dia sampai..aku bawak la anak2 aku tu pegi 'round-round' shopping complex Queensbay tu...huh..mmg la letik gak...yelah anak2 aku tu bukan tak to..ader jer kedai yg dia nk masuk..xspecially kedai2 toys (dh pasti toy's r us ) n kedai2 accessories (jual cekak rambut..walaupun diorng bukannya pakai kalu beli pun...)..n satu lg terlupa destinasi wajib bila pegi sana iaitu GAP & GUESS Boutique...kali ni si kakak2 tak dapat sebab dh slalu dapat..kita kasi can lak kt adik Ryan..dapat la sepasang 2 kt aadik...

Satu lg boutique yg aku masuk..islah butik CROCS..nk carik kasut si kakak dh teruk sangat dah slipar diaorang...dh masuk tu..mula la test..lepas 1..satu...tak berkenan test lgik...huhu..dah berkenan tak dak saiz lak dahhhh...ishhhhh...sabar jer la..ader utk ayuni..utk nureen lak takdak..aku ni mmg kalau sorang tak de maknanya 2-2 takkan dapat....senang...last2 takde 1 pun yg ader utk  si princess tu...so..kami decide maybe not this time...letih jer menerai..sian kt budak 2 orang tu..

Lepas sumer dh penat dh sure la 'L.A.P.A.R' ..huhu apa lgik carik tempat makan la...mana leh tak soru...dh penat mentawafkan diri...so kami pilih utk makan kt TGI Friday's..kali ni amik menu Jack Grilled BBQ Chicken...sedappp....Encik Darling tu pilih mcm biasa la...LAMB STEAK..aku pun heran tak jemu2 makan steak...kena darah tinggi baru dia tau..yelah org kata daging ni kan bahaya sikit..heheheh (macam la yg aku ni jaga kesihatan sangat...hehe..yelah memanjang jer dia punya menu tu mahai dr aku...huhuh..anak2 mcm biasa...Chicken Fingers & Burger....air?  PLAIN WATER!!!!..hahah...jimat sehhh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...