Bayang- bayang Hati !

My Precious

04 December 2009

Birthday present untuk AyahKu!


Ni lah aku nyer 'cinta' kaler pink tu...hehehe..tajuk post present utk ayah tp presentnye takde...heheh...notebook ayah tu tgh charge la...nnti ek..aku upload gambar dia ye...


Salam...arini ader PC Fair kt PiSA Penang...aku mmg dok tertunggu tunggu PC FAir ni...actually bukan apa mmg hajat dihati nak mencari 'present' untuk ayah yg tersayang sempena ngan birthday dia yg lepas dah..heheh...lambat la sikit sebab nk tunggu fair...(hehe..leh gak jimat barang seratus dua...)..aku pegi ngan adik aku, Alan..wife dia n anak dia yg bising tu...si Ayrisha...oopss...terlupa sorang lagi of course la my cutie hero si Ryan...si princess 2 orang tu takmo ikut so aku tinggalkan kt en.hubby....(diaorang pun mmg takmo pegi tempat ramai2 n takde playground camtu....)kita orang decide nak pegi awal sebb nak elakkan kesesakan kalau datang lepas waktu org abih keja/ sabtu ahad...

Alhamdulillah..setelah menyerbey-nyerbey aku decide amik notebook brand ACER utk ayah...spec dia biasa2 saja...sebab ayah cuma nak gunakan untuk check tender2 kerajaan dalam E-Perolehan..so tak perlu yg high requirement sangat....notebook tu nmpk simple sebab ayah mmg tak nak kaler lain selain hitam( actually byk lg kaler2 yg cun n brand2 yg best...tetapi ayah tetap n H.I.T.A.M !!!

Dalam2 dok servey ayah nyer laptop tu aku sambaq gak la External Hard Disk untuk aku sendiri...sebabnya HD aku dah nak full sejak2 aku rajin shoot gambar ni...heheh...pusing punya pusing aku pun amik External Hard Disk brand SAMSUNG 320GB berharga RM229...pada aku price tu takde la murah sangat sebab ader brand lain lg murah n leh dapat dalam harga RM190++...tetapi memandangkan aku berkenan ngan kaler HD tu...aku pun sambaq la...heheh...sweet sgt tgk kaler dia...RUBY PINK!..hehehe...rasa mcm dapat henpon baru la plak...sebab HD ni akan menyimpan segala HARTA aku selepas ni especially koleksi AEMIEZ EZZANY PHOTOSTATION....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...