Bayang- bayang Hati !

My Precious

22 December 2009

Memenuhi tuntutan princess-princess ku...

Salam...ehmmm...ahad lepas tertunai la hajat anak2 aku nak mandi di The Carnivall Sg. Petani....mmg agak lama dah aku tak bawak diaorang pegi mandi manda sejak ader H1N1 dulu...yelah kata nak jauhi tempat sesak kan...plak tu Ryan lak kecik lg..now H1N1 dh reda sikit + adik RYan dah besar ...kami pun bawak la anak2...mmg kesian gak dah lama diaorang minta nak gi 'swimmming pool' tp apakan daya..lebih baik tak pegi masa wabak tgh betul2 mengganazzzz....kalau jadik aper2 lg susah...harap2 semua wabak tu dah takder walaupun ader roumous kata ader gelombang kedua wabak H1N1 tu menular semula..nauzubillah...
  

 
Berbalik pd citer aku td..kami ber5 jer pegi kali ni...ehmm yg lain sibuk...ibu n ayah pun bz dengan homestay..alan n maz pun bz ...so kami jer la...dh yg lin sibuk...aku lak dah janji ngan diaorang nak bwk sebelum sesi persekolah bermula... alhamdulillah cuaca pun ok..berangin n agak redup..sesekali tu panas la...budak2 mmg enjoy sesangat..
 
 
Ryan pun tumpang enjoys gaks...Ryan dah ader baju renang yang pertama...heheh...cute jer bila dia pakai..sajer jer beli sebab kalau bagi pakai tshirt or pants biasa kan sejuk...material untuk swimming suit tu kan tak jerab air...maka elok la utk si baby...Ryan pun nmpk hepi n enjoy..sama mcm kakak n ucu dia..





 Sepanjang di sana..Ryan sikit pun tak meragam...dah letih mandi n main air..dia tido..aku letak dalam stroller Quinny buzz dia tu la...mmg nyenyak...ader kipas angin lak tu...hehe...En. darling mcm biasa la...kena la handle princess2 dia tu... ye lah nk main kat tempat dalam n slide yg berpusing2 tu..huhu..aku mmg takde nyer nak naik...takut sehhh...sib bek ader ayah diaorang..kalau tak jgn harap la nak naik...

The Carnivall ni ok jugak la ...every 30 minutes diaorang akan buat activities  untuk para pengunjung...sesapa yang berminat nak join boleh jer..ader prize lg tau...dalam byk2 aktiviti tu anak2 n ayah nyer masuk contest buat sand castle..heheh...kelakar..yelah...2 budak..1 dewasa...mana la nk cantik sgt... group2 lain ader 4-5 orang dewasa..dh tentu la cun n cepat...tp takper sajer jer nk hepi2 n exposed kan anak2 aku dgn pertandingan mcm ni...hrp2 esok2 diaorang leh buat castle sendiri tanpa bantuan...actually ni leh gak memupuk semangat berpasukan kan..?



Ok lah..ni gambar2 yg aku amik sepanjang di sana...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...