Bayang- bayang Hati !

My Precious

08 February 2011

Part 3 - Kemuncak Majlis Aqiqah & Cukur Jambul Eveana Ryanea

Alhamdulillah.. selesailah sudah Majlis Aqiqah & Cukur Jambul Anies Eveana Ryanea pd 6 Februari 2011 semalam.AQueen bersyukur sangat majlis yg sangat sederhana tetapi meriah. Baby Eve diraikan oleh kaum keluarga dan sahabat handai.Yang paling bererti majlis Baby Eve juga diserikan dengan tahlil dan selawat oleh pelajar2 Maahad Tahfiz Ibnu Sina. 

Bersyukur juga cuaca pada hari berlangsungnya majlis pun sangat baik dan juga makanan yg mencukupi untuk para tamu. Dikesempatan ini aQueen nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yg sudi meraikan dan juga terima kasih yg tak terhingga kepada ibu n ayah yang tersayang, suami (Mr.King), adik (Alan) serta adik ipar (Madznah Mazlan )yang sudi melayan kerenah aQueen yg dalam pantang ni.. mengikut arahan  aQueen yg banyak songeh ni.. n suka2 jer suruh itu ini.. buat Mr.King sang suami yg membuat pelamin indah untuk Eve.. terima kasih ye..

AQueen jugak nak memohon maaf andaikata sepanjang majlis berlangsung ada kekurangan layanan.. mahupun kekurangan apa jua mohon kemaafan ye..

Terima kasih semua..

Selamat Menjamu Mata..


~ Singgahsana Eve by Ibu n Ayah Sdn. Bhd.~


 ~ Doa kesejahteraan untuk Eve diaminkan oleh para bakal Hafiz ~


~ Tok Ayah ~


 ~ Tok Ibu ~


~ Ayah ~


~ Ibu ~


 ~ Ayah Cik ~

 
 ~ Ustaz & Pelajar Maahad Tahfiz Ibnu Sina ~


 ~ Ayah & Abang Ryan yg encem ~


 ~ Eve di singgahsana ~




 ~ Abang sayang Adik ~ ... so sweet !!!


 ~ Love Eve so much ~






 ~ Baby Eve wif Kakak..Abang.. n Uycuu..~

 ~ Eve di saat2 terakhir bersama rambutnya ~


 ~ Muka Eve dah cuak ~


 ~ Muka budak suspen untuk menjadi 'MOTAK' ~


 ~ Operasi bermula ~


 ~ rambut Eve yg menjadi korban ~


~ yeayyyyyyyyyyy... Eve dah motak.. ibu nmpk Eve lg comel takde rambut.. ~


akhirnya.. berakhirlah sudah semuanya.. keletihan yg berbaloi2.. ;)

5 comments:

cikbintang said...

alalala comelnye
nice name =)
smga jd seorg yg solehah kelak..amin

Liza said...

the singgahsana sgt cantik!

EDA said...

tok ibu tu awet muda la...samaaa ja muka dari dulu sampai skg....berseri2...:D

Ummi AmnaAmzar said...

nnt pakai cekak cantik2 ye..sakan ye majlis bb eve..

aQueen said...

cik bintang: tqtqtq.. :))

Liza: itu kita panggil 'singgahsana sep kos' !! hehe

eda: anak dia lg muda dr tu..:) haha

Ummi AmnaAmzar: ok ummi.. nnti Eve suh ibu beli cekak byk2.. majlis Eve biasa je ummi.. hehe,, tqtq..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...