Bayang- bayang Hati !

My Precious

22 February 2011

Hantaran lagi..

Semalam seharian aQueen dok dlm bilik.. sepatutnya gik opis.. tetapi memandangkan opis seniri punya.. 
maka sesi kemalasan menyelubungi diri.. kebetulan ader kerja belum siap.. kerja buat hantaran..
ari sabtu ni biras aQueen nak bertunang so dia minta tolong buatkan hantaran yg simple utk dia..
hehe..boleh la kalau yg simple mimple tu.. kalau yg vouge de genvass tu mintak mahap la.. 
mana la nak sempat.. dah ader anak kecik ni almaklumlah kan.. 
so hasilnya.. dengan tema


*


*





*





*

'De Sesimple Mungkin'




harap dia ok ler.. eleh orang lelaki .. bukannya dia kisah sgt.. letak tempurung pun dia kata "OK" !!

2 comments:

Liza said...

tunang tak per ler simple, tapi simple2 pun cantik gak

~emi~ said...

akak..;)
potpouri yg hadiah contest aritu da sampai..heee.maybe da beberapa hari sampai tapi baru p ambik kat pejabat kolej.

wangiii..btw,thanks a lot..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...