Bayang- bayang Hati !

My Precious

02 April 2011

Bila adik curi kereta abang...:((

Entry sedey... plus.. kesian.. kesian sangat skang ni bila si adik dah 'curi' kereta mahal abang.. 
tu belum ibu jual lagi tu.. rujuk SINI
kalau dah jual kereta abang..adik akan dapat kereta baru.. 
lagi kesian kat abang.. tp nak buat cemana..
abang kan dah besar.. ibu rasa macam abang dah tak perlu lagi kereta..
( walaupun hajat ibu nak jugak beli kereta murah untuk abang..) 
sekali lagi pikir "tak payah la sebab abang dah besar.. abang bukan nak duduk senyap dalam kereta tu.. abang dh pandai jalan...lari... abang nak lompat sana sini kan?
bila abang penat pandai-pandai2 la ibu cari kereta utk abang..



dulu abang naik kereta ini..

pehtu,,,,.bila abang besar sikit abang naik yang ni pulak..



sekarang..... kalau adik naik kereta ni...



*



*



abang naik kereta ini.. !!!!!


*
*




amacam??..Quinny Buzz abang lagi cantikkkk..kan??? 
hati yang meronta2 nak beli kereta baru untuk abang.. kesian abang...huhu..


ibu suka.. leh letak banyak barang...:))

1 comment:

Syuk Ry said...

ahak2 igat kate aper tdy.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...