Bayang- bayang Hati !

My Precious

21 April 2011

3months = 7kilo !!!

Haaaaa!! Budak kecik ni dah 7kg berat nya.. Baru td pegi timbang n cucuk 'botox' !!! Hehe.. Ishhh betul la Eve ni cipta rekod.. Sebulan naik sekilo!! Adessss.. Abih la suma baju ibu beli utk raya dah kena pakai cepat. Tak leh nak simpan utk raya la jawabnya Eve oiiii!!! Apapun yang penting Eve sihat.. Kalau tembam tp tak sihat pun takut jugak.. Skang dh nak pusing2 badan nak mula meniarap... Go go Eve go!!



2 comments:

mama-maYa said...

bravo..bravo..bravo (sambil tepuk tgn)...
Eve memang hebat...anak aku si ammar yg setahun 2bln tuh pun berat dia tk smpai 10kg lagik..tuh pun aku sampai senget2 dukung weiiii...

APe2 pun..Eve mmg hebat..mcm mama dia :-)

aQueen said...

mama-maya: tqtqtqtq...(sambil kasi fliying kiss..i lev u..i lev u.. i lev u..).. hahha.. hebat la sangatttt ibu dia ni.. haha..hebat makan burger 3 bijik sekali boleh le..( aku malas nak sebut nasi lemak 3 bungkus..coz nasi lemak tgh glamer skang ni.:0

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...