Bayang- bayang Hati !

My Precious

04 April 2011

Kesiannya kamu wahai anak..

Sehari dua ni.. aQueen tersangat la sibukk.. 
sibuk sangat-sangat coz ada projek baru kat kampung di Junjung Kulim..
erhmmm.. so bila bz ni tau la kan.. memang masa ngan anak-anak kurang la .. 
sian budak-budak tu sumer.. tak sempat nak bermanja ngan ibu ayah..
tapi nasib baik semalam senpat jugak bawak diaorang pegi shoppin-shopping..
huhu.. 
sabar la sayang..tak lama lg siap la 'projek' tu.. apa pun yang paling kesian ialah dekat baby Eve.. 
dia la selalu ditinggalkan .. kalau abang Ryan tu ...kadang2 boleh jer pegi tengok projek ngan aQueen..
kakak Nureen n Uycuu pun ok la sebab diaorang sekolah..
yang kesiannya si comel kat bawah ni...







takper nanti bila dah siap sumer ibu duduk ngan Eve ye sayang.. sayangg Eve.. muahhhhsssss!!
opsss... 1 lg tertinggal.. pasal projek tu.. heheh.. nanti insyallah.. aQueen citer dalam entry akan datang ye.. insyallah...

3 comments:

zatil said...

geramssss tgk pipi eve!!!!!

aQueen said...

zatil:..hehe.. ibu dia pun gerammmm!! kadang2 geget sampai nangis..!

Asz said...

Aqueen ..akak x bole tahan tgk pipi eve nih ...kalau depan mata mau kena geget nih!!! Eeeeeeee...gerammmmm!!! Dah ler bam bam ...comel lak tu ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...